-
Borovský, Juraj; Smolková,k Eva. Marketing ve zdravotnictví. Praha: České vysoké učení technické v Praze, 2013. ISBN 978-80-01-05413.
-
BRABCOVÁ, I. Základní zásady vedení a řízení kvality ošetřovatelské péče. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, 2016.
-
Exner, Lubomír. Strategický marketing zdravotnických zařízení. 1. vyd. Praha : Professional Publishing, 2005. ISBN 8086419738.
-
GLADKIJ, I. et al. Management ve zdravotnictví. Brno: Computer press, 2003.
-
GURKOVÁ, E., ZELENÍKOVÁ, R. Klinické prostředí v přípravě sester: organizace, strategie, hodnocení. Praha: Grada, 2017.
-
HEKELOVÁ, Z. Manažerské znalosti a dovednosti pro sestry. Praha: Havlíčkův Brod, 2012.
-
PLEVOVÁ, I. a kol. Management v ošetřovatelství. Praha: Grada, 2012.
-
STAŇKOVÁ, P. Marketingové řízení nemocnic. Žilina: Georg, 2013.
-
ŠEDIVÝ, M., MEDLÍKOVÁ, O. Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace.. Praha: Grada, 2012.
-
ZLÁMAL, Jaroslav et al. Management zdravotnictví I. Vydání první. Olomouc: UPOL, FZV; [Prostějov]: Computer Media, 2018.
|