Course title | - |
---|---|
Course code | UZV/H6INL |
Organizational form of instruction | Lecture + Seminary |
Level of course | Bachelor |
Year of study | not specified |
Semester | Winter and summer |
Number of ECTS credits | 2 |
Language of instruction | Czech |
Status of course | Compulsory |
Form of instruction | Face-to-face |
Work placements | This is not an internship |
Recommended optional programme components | None |
Lecturer(s) |
---|
|
Course content |
unspecified
|
Learning activities and teaching methods |
unspecified |
learning outcomes |
Knowledge |
- popsat vybraná infekční onemocnění, diagnosticko-terapeutický proces a ošetřovatelský proces u pacientů všech věkových kategorií; - definovat základní oborovou terminologii; - objasní specifika ošetřovatelské péče u vybraných infekčních onemocnění; - vysvětlit podíl zdravotnického záchranáře na prevenci, diagnostice a léčbě u vybraných infekčních chorob. |
- popsat vybraná infekční onemocnění, diagnosticko-terapeutický proces a ošetřovatelský proces u pacientů všech věkových kategorií; - definovat základní oborovou terminologii; - objasní specifika ošetřovatelské péče u vybraných infekčních onemocnění; - vysvětlit podíl zdravotnického záchranáře na prevenci, diagnostice a léčbě u vybraných infekčních chorob. |
Skills |
- realizovat bazální diferenciální diagnostiku infekčních onemocnění s přihlédnutím na nutnost speciálních izolačních a protiepidemických opatření; - realizovat ošetřovatelskou péči u vybraných infekčních chorob; - sestavit edukační plán zaměřený na prevenci vybraných infekčních onemocnění. |
- realizovat bazální diferenciální diagnostiku infekčních onemocnění s přihlédnutím na nutnost speciálních izolačních a protiepidemických opatření; - realizovat ošetřovatelskou péči u vybraných infekčních chorob; - sestavit edukační plán zaměřený na prevenci vybraných infekčních onemocnění. |
Recommended literature |
|
Study plans that include the course |
Faculty | Study plan (Version) | Category of Branch/Specialization | Recommended semester |
---|