Lecturer(s)
|
-
Gabrhelík Tomáš, doc. MUDr. Ph.D.
|
Course content
|
unspecified
|
Learning activities and teaching methods
|
- Participation in classes
- 14 hours per semester
- Term paper
- 20 hours per semester
- Preparation for course credit
- 30 hours per semester
- Home preparation for classes
- 116 hours per semester
|
learning outcomes |
---|
Knowledge |
---|
diskutovat k problematice diplomové práce |
diskutovat k problematice diplomové práce |
orientovat se ve způsobu zpracování výsledků výzkumu |
orientovat se ve způsobu zpracování výsledků výzkumu |
charakterizovat empirickou část diplomové práce a způsob zpracování získaných informací |
charakterizovat empirickou část diplomové práce a způsob zpracování získaných informací |
interpretovat výsledky a doporučení pro praxi |
interpretovat výsledky a doporučení pro praxi |
prokázat samostatnou práci na diplomové práci |
prokázat samostatnou práci na diplomové práci |
Skills |
---|
prezentovat analýzu a následnou interpretaci výsledků diplomové práce |
prezentovat analýzu a následnou interpretaci výsledků diplomové práce |
dokončit diplomovou práci po formální stránce i výzkumné části a doplnit ji vhodnými přílohami |
dokončit diplomovou práci po formální stránce i výzkumné části a doplnit ji vhodnými přílohami |
připravit MS PowerPoint prezentaci diplomové práce |
připravit MS PowerPoint prezentaci diplomové práce |
umět aplikovat zásady obhajoby a následné diskuze k diplomové práci |
umět aplikovat zásady obhajoby a následné diskuze k diplomové práci |
prezentovat obhajobu diplomové práce |
prezentovat obhajobu diplomové práce |
assessment methods |
---|
Knowledge |
---|
Analysis of a presentation given by the student |
Analysis of a presentation given by the student |
Recommended literature
|
-
ALMAŠIOVÁ, A., KOHÚTOVÁ, K. Tvorba a štatistické vyhodnotenie dotazníka. Ružomberok: Verbum, 2014.
-
HARMAN, S. Global Health Governance. Abingdon: Routledge Taylor & Francis Group, 2012.
-
HENDL, J. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. 3. vyd. Praha: Portál, 2016.
-
HENDL, J. Přehled statistických metod. Praha: Portál, 2015.
-
CHRÁSKA, M., KOČVAROVÁ, I. Kvantitativní metody sběru dat v pedagogických výzkumech. Zlín: UTB, 2015.
-
CHRASTINA, J. Případová studie - metoda kvalitativní výzkumné strategie a designování výzkumu. Olomouc: Univerzita Palackého, 2019.
-
MARTINCOVÁ, J. Manuál pro zpracování závěrečných prací. Zlín: FHS UTB, 2014.
-
MAZALOVÁ, L. Kapitoly z výzkumu v ošetřovatelství. Olomouc: Univerzita Palackého, 2016.
-
MELUŠ, V. a kol. Zásady štatistického spracovania dát a interpretácie výsledkov v zdravotníckych odboroch. Trenčín: Trenčianska univerzita A. Dubčeka, 2015.
-
MZČR. Health 2020: National Strategy for Health Protection and Promotion and Disease Prevention. Prague: MZCR, 2014.
-
PLÍVA, Z., DRÁBKOVÁ, J., KOPRNICKÝ, J., PETRŽÍLKA, L. Metodika zpracování bakalářských a diplomových prací. Liberec: TUL, 2014.
-
TAVEL, P., FOJTOVÁ, L., ŠÁRNÍKOVÁ, G. Práce s anglickými texty v bakalářské a diplomové práci. Praha: Pražská vysoká škola psychosociálních studií, 2013.
-
VÉVODOVÁ, Š., IVANOVÁ, K. Základy metodologie výzkumu pro nelékařské zdravotnické profese. Olomouc: Univerzita Palackého, 2015.
-
Web of Science. Web of Science.
|