Lecturer(s)
|
-
Gabrhelík Tomáš, doc. MUDr. Ph.D.
|
Course content
|
unspecified
|
Learning activities and teaching methods
|
- Participation in classes
- 10 hours per semester
- Term paper
- 10 hours per semester
- Preparation for course credit
- 5 hours per semester
- Home preparation for classes
- 5 hours per semester
|
learning outcomes |
---|
Knowledge |
---|
formulovat podklady pro zadání diplomové práce |
formulovat podklady pro zadání diplomové práce |
konzultovat podklady pro zadání diplomové práce |
konzultovat podklady pro zadání diplomové práce |
projektovat obsah teoretické části diplomové práce |
projektovat obsah teoretické části diplomové práce |
konzultovat obsah teoretické části diplomové práce |
konzultovat obsah teoretické části diplomové práce |
disponovat základními znalostmi metodiky k zpracování diplomové práce |
disponovat základními znalostmi metodiky k zpracování diplomové práce |
formulovat kritéria pro výběr respondentů / participantů / účastníků výzkumu |
formulovat kritéria pro výběr respondentů / participantů / účastníků výzkumu |
Skills |
---|
vyhledat v domácích i zahraničních odborných databázích vhodné studie, full texty |
vyhledat v domácích i zahraničních odborných databázích vhodné studie, full texty |
prokázat znalosti odborné literatury k tématu diplomové práce |
prokázat znalosti odborné literatury k tématu diplomové práce |
disponovat odbornými pojmy, které se vztahují k tématu diplomové práce |
disponovat odbornými pojmy, které se vztahují k tématu diplomové práce |
konzultovat s pracovníky Knihovny UTB k problematice citací a dostupnosti odborné literatury |
konzultovat s pracovníky Knihovny UTB k problematice citací a dostupnosti odborné literatury |
prezentovat projekt diplomové práce (obsah teoretické a metodologické části práce) |
prezentovat projekt diplomové práce (obsah teoretické a metodologické části práce) |
spolupracovat efektivně a pravidelně s vedoucím diplomové práce |
spolupracovat efektivně a pravidelně s vedoucím diplomové práce |
assessment methods |
---|
Knowledge |
---|
Analysis of seminar paper |
Analysis of seminar paper |
Analysis of a presentation given by the student |
Analysis of a presentation given by the student |
Recommended literature
|
-
ALMAŠIOVÁ, A., KOHÚTOVÁ, K. Tvorba a štatistické vyhodnotenie dotazníka. Ružomberok: Verbum, 2014.
-
ČESKO. Norma ČSN ISO 690.
-
Databáze. Web of Science. .
-
HENDL, J. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. 3. vyd. Praha: Portál, 2016.
-
CHRÁSKA, M., KOČVAROVÁ, I. Kvantitativní metody sběru dat v pedagogických výzkumech. Zlín: UTB, 2015.
-
MAZALOVÁ, L. Kapitoly z výzkumu v ošetřovatelství. Olomouc: Univerzita Palackého, 2016.
-
MELUŠ, V. a kol. Zásady štatistického spracovania dát a interpretácie výsledkov v zdravotníckych odboroch. Trenčín: Trenčianska univerzita A. Dubčeka, 2015.
-
OERMANN, M. H., DE GAGNE, J. C., PHILIPS, B. C. Teaching in nursing and role of the educator. 2nd ed. New York: Springer, Company, 2018.
-
PLÍVA, Z., DRÁBKOVÁ, J., KOPRNICKÝ, J., PETRŽÍLKA, L. Metodika zpracování bakalářských a diplomových prací. Liberec: TUL, 2014.
-
TAVEL, P., FOJTOVÁ, L. a ŠARNÍKOVÁ, G. Práce s anglickými texty v bakalářské a diplomové práci.. Praha: Pražská vysoká škola psychosociálních studií, 2013.
-
VÉVODOVÁ, Š., IVANOVÁ, K. Základy metodologie výzkumu pro nelékařské zdravotnické profese. Olomouc: Univerzita Palackého, 2015.
|