|
Lecturer(s)
|
|
|
|
Course content
|
unspecified
|
|
Learning activities and teaching methods
|
Dialogic (Discussion, conversation, brainstorming), Activating (Simulation, games, dramatization), Practice exercises, Individual work of students, E-learning
- Preparation for course credit
- 22 hours per semester
- Participation in classes
- 28 hours per semester
- Home preparation for classes
- 10 hours per semester
|
| prerequisite |
|---|
| Knowledge |
|---|
| nespecifikováno |
| nespecifikováno |
| reprodukovat slovní zásobu týkající se studenta a jeho studia vysvětlit pravidla francouzské větné skladby zařadit základní jazykové vazby v jednoduché konverzaci reprodukovat slovní zásobu probíraných témat zařadit základní obraty v písemném projevu |
| reprodukovat slovní zásobu týkající se studenta a jeho studia vysvětlit pravidla francouzské větné skladby zařadit základní jazykové vazby v jednoduché konverzaci reprodukovat slovní zásobu probíraných témat zařadit základní obraty v písemném projevu |
| Skills |
|---|
| rozlišit v rámci pomalého poslechu známá slova a základní fráze porozumět v rámci čtení známým slovům a jednoduchým větám sestavit jednoduché otázky a na otázky odpovídat popsat místo, kde student žije sestavit stručný jednoduchý text |
| rozlišit v rámci pomalého poslechu známá slova a základní fráze porozumět v rámci čtení známým slovům a jednoduchým větám sestavit jednoduché otázky a na otázky odpovídat popsat místo, kde student žije sestavit stručný jednoduchý text |
| learning outcomes |
|---|
| Knowledge |
|---|
| Student je schopen používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích. |
| Student je schopen používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích. |
| teaching methods |
|---|
| Individual work of students |
| Individual work of students |
| E-learning |
| E-learning |
| Dialogic (Discussion, conversation, brainstorming) |
| Dialogic (Discussion, conversation, brainstorming) |
| Activating (Simulation, games, dramatization) |
| Activating (Simulation, games, dramatization) |
| Practice exercises |
| Practice exercises |
| assessment methods |
|---|
| Didactic test |
| Grade (Using a grade system) |
| Analysis of the student's performance |
| Analysis of the student's performance |
| Didactic test |
| Grade (Using a grade system) |
|
Recommended literature
|
-
Girardet, J., & Pécheur, J. Campus 1: méthode de français.. Paris: CLE International, 2004.
-
Pravdová M. Francouzština pro začátečníky.. Praha: LEDA, 2020.
-
Schauwecker, M. Francouzština: 2000 nejdůležitějších slovíček : [lépe mluvit, více rozumět]. Praha: Grada, 2009.
-
Steele R., & Zemiro J. Exercons - nous 1. Paris: Hachette.
|