| 
        Lecturer(s)
     | 
    | 
        
     | 
    | 
        Course content
     | 
    
        unspecified
         
         
     | 
    | 
        Learning activities and teaching methods
     | 
    
        
        Dialogic (Discussion, conversation, brainstorming), Methods for working with texts (Textbook, book), Practice exercises, E-learning
        
            
                    
                
                    
                    - Participation in classes
                        - 28 hours per semester
                    
 
                
                    
                    - Home preparation for classes
                        - 22 hours per semester
                    
 
                
                    
                    - Preparation for course credit
                        - 10 hours per semester
                    
 
                
             
        
        
     | 
    
        
        | prerequisite | 
|---|
| Knowledge | 
|---|
| reprodukovat slovní zásobu týkající se studenta a studia vysvětlit pravidla francouzské větné skladby citovat vazby v jednoduché konverzaci zařadit v konverzaci nabytou slovní zásobu probraných témat  | 
| reprodukovat slovní zásobu týkající se studenta a studia vysvětlit pravidla francouzské větné skladby citovat vazby v jednoduché konverzaci zařadit v konverzaci nabytou slovní zásobu probraných témat  | 
| Skills | 
|---|
| rozlišit během poslechu známá slova a základní fráze kombinovat jednoduché otázky vytvořit popis místa, kde žiji sestavit jednoduchý text na zadané téma  | 
| rozlišit během poslechu známá slova a základní fráze kombinovat jednoduché otázky vytvořit popis místa, kde žiji sestavit jednoduchý text na zadané téma  | 
| learning outcomes | 
|---|
| Knowledge | 
|---|
| Student je schopen používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích. | 
| Student je schopen používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích. | 
| teaching methods | 
|---|
| Methods for working with texts (Textbook, book) | 
| Methods for working with texts (Textbook, book) | 
| Practice exercises | 
| Practice exercises | 
| E-learning | 
| E-learning | 
| Dialogic (Discussion, conversation, brainstorming) | 
| Dialogic (Discussion, conversation, brainstorming) | 
| assessment methods | 
|---|
| Analysis of the student's performance | 
| Analysis of the student's language performance | 
| Analysis of the student's language performance | 
| Analysis of the student's performance | 
    
    
    | 
        Recommended literature
     | 
    
        
            
                
                - 
                    Girardet, J., & Pécheur, J. Campus 1: méthode de français.. Paris: CLE International., 2004. 
                
 
            
                
                - 
                    Pravdová M. Francouzština pro začátečníky. Praha: LEDA., 210. 
                
 
            
                
                - 
                    Schauwecker, M. Francouzština: 2000 nejdůležitějších slovíček : [lépe mluvit, více rozumět].. Praha: Grada., 2009. 
                
 
            
                
                - 
                    Steele R., & Zemiro J. Exercons - nous 1.. Paris: Hachette. 
                
 
            
         
         
         
     |