| 
        Lecturer(s)
     | 
    | 
        
     | 
    | 
        Course content
     | 
    
        - The arts, entertainment - Nature, the environment - Education, work - Science, technology - Psychology, personality - Verbs + -ing or infinitive - Inversion - Relative clauses - Modals - Wishes, regrets - Phrasal verbs - Essay - Letter, report 
         
         
     | 
    | 
        Learning activities and teaching methods
     | 
    | 
        
        Monologic (Exposition, lecture, briefing), Dialogic (Discussion, conversation, brainstorming), Methods for working with texts (Textbook, book), Practice exercises
        
        
     | 
    
        
        | prerequisite | 
|---|
| Knowledge | 
|---|
| This course assumes knowledge of English at level B2+ of the Common European Framework of Reference for Languages. | 
| This course assumes knowledge of English at level B2+ of the Common European Framework of Reference for Languages. | 
| learning outcomes | 
|---|
| Ovládá pravidla anglické větné skladby na úrovni C1 dle CEFR. | 
| Ovládá pravidla anglické větné skladby na úrovni C1 dle CEFR. | 
| Rozlišuje gramatické časy na úrovni C1 dle CEFR a správně je využívá v projevu. | 
| Rozlišuje gramatické časy na úrovni C1 dle CEFR a správně je využívá v projevu. | 
| Přeformuluje své myšlenky za použití specializované slovní zásoby na úrovni C1 dle CEFR.  | 
| Přeformuluje své myšlenky za použití specializované slovní zásoby na úrovni C1 dle CEFR.  | 
| Analyzuje principy formátu zkoušky CAE. | 
| Analyzuje principy formátu zkoušky CAE. | 
| Skills | 
|---|
| Rozumí psanému i mluvenému projevu na úrovni C1 dle CEFR. | 
| Rozumí psanému i mluvenému projevu na úrovni C1 dle CEFR. | 
| Vyjadřuje ústně i písemně myšlenku za použití správné jazykové struktury na úrovni C1 dle CEFR. | 
| Vyjadřuje ústně i písemně myšlenku za použití správné jazykové struktury na úrovni C1 dle CEFR. | 
| Modifikuje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka na úrovni C1 dle CEFR. | 
| Modifikuje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka na úrovni C1 dle CEFR. | 
| Umí nezávisle vyhledávat zdroje pro rozvoj jazykových kompetencí. | 
| Umí nezávisle vyhledávat zdroje pro rozvoj jazykových kompetencí. | 
| Analyzuje situace a vybere potřebné gramatické nástroje (správné časy, slovní obraty, kolokviální jazyk) na úrovni C1 dle CEFR. | 
| Analyzuje situace a vybere potřebné gramatické nástroje (správné časy, slovní obraty, kolokviální jazyk) na úrovni C1 dle CEFR. | 
| teaching methods | 
|---|
| Knowledge | 
|---|
| Dialogic (Discussion, conversation, brainstorming) | 
| Dialogic (Discussion, conversation, brainstorming) | 
| Monologic (Exposition, lecture, briefing) | 
| Monologic (Exposition, lecture, briefing) | 
| Practice exercises | 
| Methods for working with texts (Textbook, book) | 
| Practice exercises | 
| Methods for working with texts (Textbook, book) | 
| assessment methods | 
|---|
| Written examination | 
| Written examination | 
    
    
    | 
        Recommended literature
     | 
    
        
            
                
                - 
                    HEWINGS, Martin. Advanced Grammar In Use. Cambridge: CUP, 2013. ISBN 978-1-10-769738-6.
                
 
            
                
                - 
                    MAY, Peter. Compact Advanced: Student´s book with answers. Cambridge: CUP, 2014. ISBN 978-1-107-41802-8.
                
 
            
                
                - 
                    MAY, Peter. Compact Advanced: Workbook with answers. Cambridge: CUP, 2014. ISBN 978-1-107-41790-8.
                
 
            
                
                - 
                    POWELL, Debra. Common Mistakes at CAE?and How to Avoid Them. Cambridge : CUP, 2005. ISBN 978-0-521-60377-5.
                
 
            
                
                - 
                    SIDE, Richard a Guy WELLMAN. Grammar and Vocabulary for Cambridge Advanced and Proficiency. Pearson Education Limited, 2009. ISBN 978-0-582-51821-6.
                
 
            
         
         
         
     |