| 
        Lecturer(s)
     | 
    | 
        
     | 
    | 
        Course content
     | 
    
        - Family - Documents, Personal details - Present simple - Describing places - Weather - Adjectives - Past simple - Likes and Dislikes - Modal verbs - Predictions - Hotel, house - Present perfect - Test 
         
         
     | 
    | 
        Learning activities and teaching methods
     | 
    
        
        Dialogic (Discussion, conversation, brainstorming), Methods for working with texts (Textbook, book), Activating (Simulation, games, dramatization), Practice exercises
        
            
                    
                
                    
                    - Participation in classes
                        - 26 hours per semester
                    
 
                
                    
                    - Home preparation for classes
                        - 34 hours per semester
                    
 
                
                    
                    - Preparation for course credit
                        - 30 hours per semester
                    
 
                
             
        
        
     | 
    
        
        | prerequisite | 
|---|
| Knowledge | 
|---|
| This course assumes knowledge of English at level A1 of the Common European Framework of Reference for Languages. | 
| This course assumes knowledge of English at level A1 of the Common European Framework of Reference for Languages. | 
| learning outcomes | 
|---|
| Ovládá pravidla anglické větné skladby na úrovni A2 dle CEFR. | 
| Ovládá pravidla anglické větné skladby na úrovni A2 dle CEFR. | 
| Rozlišuje gramatické časy na úrovni A2 dle CEFR a správně je využívá v projevu. | 
| Rozlišuje gramatické časy na úrovni A2 dle CEFR a správně je využívá v projevu. | 
| Přeformuluje své myšlenky za použití specializované slovní zásoby na úrovni A2 dle CEFR. | 
| Přeformuluje své myšlenky za použití specializované slovní zásoby na úrovni A2 dle CEFR. | 
| Analyzuje a demonstruje principy tvorby a přednesu prezentací. | 
| Analyzuje a demonstruje principy tvorby a přednesu prezentací. | 
| Charakterizuje základní rozdíly kulturních kontextů. | 
| Charakterizuje základní rozdíly kulturních kontextů. | 
| Skills | 
|---|
| - porozumět psanému a ústnímu projevu, - vyjádřit ústně i písemně myšlenku za použití správné jazykové struktury, - modifikovat jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka, - analyzovat situaci a vybrat potřebné gramatické nástroje (správné časy, slovní obraty) na úrovni A2 dle CEFR; - kriticky uvažovat o tematických celcích. | 
| - porozumět psanému a ústnímu projevu, - vyjádřit ústně i písemně myšlenku za použití správné jazykové struktury, - modifikovat jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka, - analyzovat situaci a vybrat potřebné gramatické nástroje (správné časy, slovní obraty) na úrovni A2 dle CEFR; - kriticky uvažovat o tematických celcích. | 
| Rozumí psanému i mluvenému projevu na úrovni A2 dle CEFR. | 
| Rozumí psanému i mluvenému projevu na úrovni A2 dle CEFR. | 
| Vyjadřuje ústně i písemně myšlenku za použití správné jazykové struktury na úrovni A2 dle CEFR. | 
| Vyjadřuje ústně i písemně myšlenku za použití správné jazykové struktury na úrovni A2 dle CEFR. | 
| Modifikuje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka. | 
| Modifikuje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka. | 
| Analyzuje situaci a vybírá potřebné gramatické nástroje (správné časy, slovní obraty) na úrovni A2 dle CEFR.  | 
| Analyzuje situaci a vybírá potřebné gramatické nástroje (správné časy, slovní obraty) na úrovni A2 dle CEFR.  | 
| Kriticky uvažuje o tematických celcích. | 
| Kriticky uvažuje o tematických celcích. | 
| teaching methods | 
|---|
| Knowledge | 
|---|
| Activating (Simulation, games, dramatization) | 
| Activating (Simulation, games, dramatization) | 
| Dialogic (Discussion, conversation, brainstorming) | 
| Dialogic (Discussion, conversation, brainstorming) | 
| Practice exercises | 
| Methods for working with texts (Textbook, book) | 
| Methods for working with texts (Textbook, book) | 
| Practice exercises | 
| assessment methods | 
|---|
| Analysis of the student's language performance | 
| Analysis of the student's language performance | 
| Written examination | 
| Analysis of the student's performance | 
| Analysis of the student's performance | 
| Written examination | 
    
    
    | 
        Recommended literature
     | 
    
        
            
                
                - 
                    HANCOCK, Mark, a Annie MCDONALD. English Result Student's Book. Oxford: OUP, 2008. ISBN 978-0-19-430479-5.
                
 
            
                
                - 
                    MCKENNA, Joe. English Result Workbook with MultiROM. Oxford: OUP, 2008. ISBN 978-0-19-430495-5.
                
 
            
                
                - 
                    MURPHY, Raymond. English Grammar in Use 5th ed.. Cambridge: CUP, 2019. ISBN 978-1-108-58662-7.
                
 
            
                
                - 
                    MURPHY, Raymond. Essential Grammar in Use. Cambridge: CUP, 2007. ISBN 978-0-521-67543-7.
                
 
            
                
                - 
                    THOMSON, Audrey. Jean. A practical English grammar. 4th ed. Oxford: OUP, 1997. ISBN 0-19-431348-4.
                
 
            
         
         
         
     |