-
Anderson, C. Dlouhý chvost: proč budoucnost byznysu spočívá v dlouhodobých prodejích a větší pestrosti nabídky. Computer Press, 2013. ISBN 9788025125076.
-
Drucker, P. F. Inovace a podnikavost. Praha : Management Press, 1993. ISBN 80-85603-29-2.
-
FOTR, J., SOUČEK, I. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-0939-2.
-
Chesbrough, H. Open Business Models: How to Thrive in the New Innovation Landscape. Boston: Harvard Business School Press, 2006. ISBN 978-1422104279.
-
Maurya, A. Running lean: iterate from plan A to a plan that works. O'Reilly Media, Inc., 2012. ISBN 978-1449305178.
-
OSTERWALDER, Alexander a Yves PIGNEUR. Tvorba business modelů: příručka pro vizionáře, inovátory a všechny, co se nebojí výzev. Brno: BizBooks, 2012. ISBN 978-80-265-0025-4.
-
Ries, E. The lean startup: How today's entrepreneurs use continuous innovation to create radically successful businesses. Crown Publishing Group, 2011. ISBN 0307887898.
-
SRPOVÁ, Jitka, SVOBODOVÁ, Ivana, SKOPAL, Pavel, ORLÍK, Toma?s?. Podnikatelsky? pla?n a strategie. Pardubice: Rada Publishing, a.s., 2011. ISBN 978-80-247-4103-1.
-
Taleb, N. N. Antifragile: how to live in a world we don´t understand. London: Allen Lane, 2012.
|