|
Lecturer(s)
|
-
Bejtkovský Jiří, Ing. Ph.D.
|
|
Course content
|
unspecified
|
|
Learning activities and teaching methods
|
- Home preparation for classes
- 55 hours per semester
- Term paper
- 50 hours per semester
- Participation in classes
- 15 hours per semester
- Preparation for examination
- 60 hours per semester
|
| learning outcomes |
|---|
| Knowledge |
|---|
| používá terminologii z oblasti marketingu a marketingového řízení. popíše proces marketingového výzkumu. vymezí marketing služeb a vybrané marketingové aplikace. vysvětlí podstatu vybraných marketingových analýz. rozliší mezi kvalitativním a kvantitativním výzkumem. |
| používá terminologii z oblasti marketingu a marketingového řízení. popíše proces marketingového výzkumu. vymezí marketing služeb a vybrané marketingové aplikace. vysvětlí podstatu vybraných marketingových analýz. rozliší mezi kvalitativním a kvantitativním výzkumem. |
| Skills |
|---|
| aplikuje nástroje marketingového mixu. zhodnotí jednotlivé nástroje marketingového a komunikačního mixu podniku. užívá správnou terminologii odborných pojmů. zdůvodní důležitost monitoringu marketingového prostředí. sestaví SWOT analýzu a další vybrané analýzy. |
| aplikuje nástroje marketingového mixu. zhodnotí jednotlivé nástroje marketingového a komunikačního mixu podniku. užívá správnou terminologii odborných pojmů. zdůvodní důležitost monitoringu marketingového prostředí. sestaví SWOT analýzu a další vybrané analýzy. |
| teaching methods |
|---|
| Knowledge |
|---|
| Dialogic (Discussion, conversation, brainstorming) |
| Dialogic (Discussion, conversation, brainstorming) |
| Individual work of students |
| Individual work of students |
| Monologic (Exposition, lecture, briefing) |
| Monologic (Exposition, lecture, briefing) |
| Lecturing |
| Lecturing |
| Dealing with situational issues - learning in situations |
| Dealing with situational issues - learning in situations |
| Teamwork |
| Teamwork |
| assessment methods |
|---|
| Analysis of a presentation given by the student |
| Analysis of a presentation given by the student |
| Analysis of seminar paper |
| Analysis of seminar paper |
| Written examination |
| Written examination |
| Oral examination |
| Oral examination |
| Preparation of a presentation |
| Preparation of a presentation |
|
Recommended literature
|
-
Barčík Tomáš. Strategický marketing: teorie pro praxi. Praha : C.H. Beck, 2013. ISBN 978-80-905247-7-4.
-
BERNECKER, Michael. Marketing: Grundlagen ? Strategien ? Instrumente. Köln: Johanna Verlag, 2013.
-
CHLEBOVSKÝ, V. Management zákaznických řešení: jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb. 1. vydání. Praha: Grada, 2017. ISBN 978-80-271-0559-5.
-
JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing ? strategie a trendy.. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4670-8.
-
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Boston: Pearson, 2016. ISBN 978-1-292-09262-1.
-
LOŠŤÁKOVÁ, H. Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Praha: Grada, 2017. ISBN 978-80-271-0419-2.
-
Nagyová. Marketing.
-
Urbánek. Marketing. .
-
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd.. Praha: Grada Publishing, 2014. ISBN 978-802-4750-378.
|