Vyučující
|
-
Juříková Martina, Ing. Ph.D.
-
Nováková Marika, Mgr. et Mgr. MBA
|
Obsah předmětu
|
- Pojetí a význam terciárního sektoru. Význam a vývoj marketingu služeb. Vlastnosti služeb a jejich vliv na marketingové řízení firmy - Metody a techniky marketingového výzkumu ve službách - Strategické plánování ve službách: informační, analytická, strategická, taktická a kontrolní fáze procesu. Situační a portfolio analýzy, volba strategického přístupu k cílovým trhům. Význam poslání a dílčích strategických dokumentů ve službách - Základní marketingový mix: produkt služba a řízení jeho kvality prostřednictvím nástrojů marketingu, specifika cenové tvorby, distribuce a zásady efektivní komunikace ve službách - Nadstavbové prvky marketingového mixu služeb (lidé, materiální prostředí a procesy) a význam jejich řízení a kontroly v jednotlivých oblastech služeb
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Účast na výuce
- 14 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 14 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
Vysvětlete principy realizovaného studentského projektu |
Vysvětlete principy realizovaného studentského projektu |
Popsat principy spolupráce mezioborového týmu |
Popsat principy spolupráce mezioborového týmu |
Vyjmenovat přístupy oslovení cílových skupin studentského projektu |
Vyjmenovat přístupy oslovení cílových skupin studentského projektu |
Definovat základní postupy projektového řízení |
Definovat základní postupy projektového řízení |
Vyjmenovat náležitosti realizace kulturního eventu |
Vyjmenovat náležitosti realizace kulturního eventu |
Odborné dovednosti |
---|
Vytvoření kreativního briefu a debriefu |
Vytvoření kreativního briefu a debriefu |
Organizace kulturního eventu |
Organizace kulturního eventu |
Práce v mezioborovém týmu |
Práce v mezioborovém týmu |
Organizace práce sebe i týmových kolegů |
Organizace práce sebe i týmových kolegů |
Realizace kulturního eventu odpovídající požadavkům zvolené cílové skupiny |
Realizace kulturního eventu odpovídající požadavkům zvolené cílové skupiny |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Odborné dovednosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
Analýza výkonů studenta |
Didaktický test |
Didaktický test |
Analýza výkonů studenta |
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
Doporučená literatura
|
-
BLOOM, Paul N., Thomas J. HAYES a Philip KOTLER. Marketing Professional Services..
-
Grönroos, Christian. Service managament and marketing. Chichester : Wiley. 2000.
-
Juříková. Marketing Services. Opportunities and Limits of the Implementation in Czech firms.. ISBN 9788087500613.
-
Kotler, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
|