Předmět: E-Marketing

» Seznam fakult » FMK » KUMK
Název předmětu E-Marketing
Kód předmětu KUMK/XEMA1
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 5
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Šula Tomáš, PhDr. PhD.
Obsah předmětu
Historie, základní pojmy, e-marketing z pohledu marketingového mixu, webová prezentace - základní pravidla, technologie, srovnání internetu s ostatními masmédii, e-commerce (B2B, B2C, C2C, A2C, E2E), elektronická značka, domény, e-metrika, jak vytvořit webovou prezentaci, souboj IT vs. marketingové komunikace, aplikace grafického manuálu na webovou prezentaci, jak zvýšit návštěvnost svého webu, zpravodajské systémy, co je třeba učinit před spuštěním

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Cvičení na počítači, Praktické procvičování, Týmová práce
  • Účast na výuce - 26 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 57 hodin za semestr
  • Příprava na zápočet - 42 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny
Předpoklady nejsou stanoveny
Odborné dovednosti
Předpoklady nejsou stanoveny
Předpoklady nejsou stanoveny
Výsledky učení
Odborné znalosti
nástroje digitální komunikace
nástroje digitální komunikace
role webových stránek v marketingové komunikaci
role webových stránek v marketingové komunikaci
obsahové zpracování webové prezentace
obsahové zpracování webové prezentace
technické zpracování webové prezentace
technické zpracování webové prezentace
webová analytika
webová analytika
Odborné dovednosti
pojmenovat základní nástroje digitální komunikace
pojmenovat základní nástroje digitální komunikace
orientovat se v odborné terminologii
orientovat se v odborné terminologii
identifikovat základní prvky při tvorbě webové prezentace
identifikovat základní prvky při tvorbě webové prezentace
stanovit cíle webových prezentací
stanovit cíle webových prezentací
definovat webovou prezentaci v systému marketingové komunikace
definovat webovou prezentaci v systému marketingové komunikace
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Cvičení na počítači
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Cvičení na počítači
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Týmová práce
Týmová práce
Přednášení
Přednášení
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Odborné dovednosti
Cvičení na počítači
Cvičení na počítači
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Známkou
Známkou
Písemná zkouška
Písemná zkouška
Ústní zkouška
Ústní zkouška
Doporučená literatura
  • Caroline Tagg. Exploring Digital Communication: Language in Action (Routledge Introductions to Applied Linguistics). Routledge, 2015. ISBN 978-0415524933.
  • Damian Ryan. Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation. Kogan Page, 2014. ISBN 0749471026.
  • Dave Chaffey. Digital Marketing. Pearson, 2015. ISBN 978-1292077611.
  • Ian Dodson. Art of Digital Marketing: The Definitive Guide to Creating Strategic, Targeted, and Measurable Online Campaigns. John Wiley & Sons, 2016. ISBN 978-1119265702.
  • Kosiur, D. Understanding Electronic Commerce. Redmond : Microsoft Press, 1997. ISBN 1572315601.
  • Lindstrom,M. Brand sense. New York, 2005. ISBN 978-0-7432-6784-7.
  • Miller, M. Youtube for Business. 2009. ISBN 978-0-7897-3797.
  • Pelsmacker, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
  • Sterne, J. What makes people click : advertising on the web. Indianapolis : Que, 1997. ISBN 0789712350.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr