Vyučující
|
-
Bačuvčík Radim, doc. Ing. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
- hudba a její definice; - hraniční oblasti hudby - muzak, sound art, background music; - hudba v persuazivní komunikaci; - psychologické aspekty hudby; - sociální a komunikační aspekty hudby; - sémantické aspekty hudby; - estetické aspekty hudby; - hudba v televizní, rozhlasové a internetové reklamě; - hudba v obchodním prostoru; - využití hudby v ostatních oblastech marketingové komunikace; - hudba v prostoru (letištní haly, supermarkety); - hudba v pracovním procesu; - možnosti vědeckého výzkumu působení hudby v marketingové komunikaci.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 17 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 20 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou nastaveny |
Předpoklady nejsou nastaveny |
Výsledky učení |
---|
znalost vlastností hudby, které ovlivňují její funkci v marketingové komunikaci |
znalost vlastností hudby, které ovlivňují její funkci v marketingové komunikaci |
znalost procesu zapojení hudby do marketingových komunikátů |
znalost procesu zapojení hudby do marketingových komunikátů |
znalost historie využití hudby v marketingové komunikaci |
znalost historie využití hudby v marketingové komunikaci |
znalost specifik využití hudby v různých oblastech marketingové komunikace |
znalost specifik využití hudby v různých oblastech marketingové komunikace |
znalost základních právních aspektů využití hudby v marketingové komunikaci |
znalost základních právních aspektů využití hudby v marketingové komunikaci |
Odborné dovednosti |
---|
vysvětlit roli hudby v marketingové komunikaci |
vysvětlit roli hudby v marketingové komunikaci |
analyzovat roli hudby v konkrétním komunikátu |
analyzovat roli hudby v konkrétním komunikátu |
navrhnout podobu hudby pro konkrétní komunikát |
navrhnout podobu hudby pro konkrétní komunikát |
analyzovat vztah hudby a ostatních složek marketingových komunikátů |
analyzovat vztah hudby a ostatních složek marketingových komunikátů |
vysvětlit hudební strategii vybraných značek |
vysvětlit hudební strategii vybraných značek |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Přednášení |
Přednášení |
Demonstrace |
Demonstrace |
Odborné dovednosti |
---|
Analýza textu |
Analýza textu |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Esej |
Esej |
Doporučená literatura
|
-
Bačuvčík, Radim. Hudba v reklamě. Zlín: VeRBuM, 2014. ISBN 978-80-87500-51-4.
-
GRAAKJ?R, Nicolai. Analyzing music in advertising: television commercials and consumer choice. London, 2018. ISBN 9781138616813.
-
North, Adrian, Hargreaves, David. The Social and Applied Psychology of Music. ISBN 978-0-19-856742.
-
Powell, John. Emoční síla krásných zvuků, aneb, Proč máme rádi hudbu.. Olomouc: ANAG, 2018. ISBN 9788075541628.
-
Rafajová, Andrea. Zvuky v reklamě. Plzeň, 2017. ISBN 9788073806736.
|