Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
- založení a nastavení Business Manageru; - orientace v prostředí BM; - založení a zprovoznění reklamního účtu; - tvorba kampaně; - specifika jednotlivých druhů kampaní (účelů); - sestavy reklam a možnosti cílení - zájmy, signály chování, vlastní publika, podobná publika, Facebook pixel, dynamické reklamy; - správa, optimalizace a vyhodnocování kampaní. Studijní
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Demonstrace, Cvičení na počítači, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 64 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokladem pro absolvování předmětu je znalost problematiky z předmětu Digitální komunikace 1 a Digitální komunikace 2. |
Předpokladem pro absolvování předmětu je znalost problematiky z předmětu Digitální komunikace 1 a Digitální komunikace 2. |
Výsledky učení |
---|
znalost principu fungování Bussines Manageru |
znalost principu fungování Bussines Manageru |
znalost specifik jednotlivých druhů kampaní (účelů) |
znalost specifik jednotlivých druhů kampaní (účelů) |
znalost možností cílení reklam |
znalost možností cílení reklam |
znalost možností správy a optimalizace kampaní |
znalost možností správy a optimalizace kampaní |
znalost možností vyhodnocování kampaní |
znalost možností vyhodnocování kampaní |
Odborné dovednosti |
---|
založit a nastavit Business Manager |
založit a nastavit Business Manager |
založit a zprovoznit reklamní účet |
založit a zprovoznit reklamní účet |
vytvořit kampaň v daném prostředí |
vytvořit kampaň v daném prostředí |
optimalizovat kampaň dle cílových skupin |
optimalizovat kampaň dle cílových skupin |
vyhodnotit kampaň |
vyhodnotit kampaň |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Demonstrace |
Demonstrace |
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Přednášení |
Přednášení |
Hodnotící metody |
---|
Známkou |
Známkou |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
Cooper, Mate; Gee, Kim. Vytvoř si (ku:l) web. Brno : Computer Press, 2015. ISBN 978-802-5145-869.
-
Flores, Laurent. How to measure digital marketing: metrics for assessing impact and designing success. Palgrave Macmillan, 2019. ISBN 9781137340689.
-
Golden, Matt. Social media marketing: unlock the secrets of Yout Tube, Facebook adverising, Linkedln, Pinterest, Twitter and Instagram. USA, 2019. ISBN 9781795683494.
-
Janouch, Viktor. Internetový marketing. Brno : Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
-
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva. Jihlava, 2014. ISBN 978-80-87923-01-6.
-
Schaefer, Mark W. Social media explained. Louiseville, 2018. ISBN 9780692062067.
-
Sponder, M.; Khan. G. F. Digital analytics for marketing. New York, 2018.
-
Yang,Song. Social network analysis : methods and examples. Los Angeles, 2017. ISBN 9781483325217.
|