Předmět: Funkce a význam sociálních sítí v marketingové komunikaci

» Seznam fakult » FMK » KUMK
Název předmětu Funkce a význam sociálních sítí v marketingové komunikaci
Kód předmětu KUMK/MPFSS
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Čeština, Čeština, Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Bullawa Marek, Ing.
Obsah předmětu
- založení a nastavení Business Manageru; - orientace v prostředí BM; - založení a zprovoznění reklamního účtu; - tvorba kampaně; - specifika jednotlivých druhů kampaní (účelů); - sestavy reklam a možnosti cílení - zájmy, signály chování, vlastní publika, podobná publika, Facebook pixel, dynamické reklamy; - správa, optimalizace a vyhodnocování kampaní. Studijní

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Demonstrace, Cvičení na počítači, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
  • Účast na výuce - 26 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 64 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpokladem pro absolvování předmětu je znalost problematiky z předmětu Digitální komunikace 1 a Digitální komunikace 2.
Předpokladem pro absolvování předmětu je znalost problematiky z předmětu Digitální komunikace 1 a Digitální komunikace 2.
Výsledky učení
znalost principu fungování Bussines Manageru
znalost principu fungování Bussines Manageru
znalost specifik jednotlivých druhů kampaní (účelů)
znalost specifik jednotlivých druhů kampaní (účelů)
znalost možností cílení reklam
znalost možností cílení reklam
znalost možností správy a optimalizace kampaní
znalost možností správy a optimalizace kampaní
znalost možností vyhodnocování kampaní
znalost možností vyhodnocování kampaní
Odborné dovednosti
založit a nastavit Business Manager
založit a nastavit Business Manager
založit a zprovoznit reklamní účet
založit a zprovoznit reklamní účet
vytvořit kampaň v daném prostředí
vytvořit kampaň v daném prostředí
optimalizovat kampaň dle cílových skupin
optimalizovat kampaň dle cílových skupin
vyhodnotit kampaň
vyhodnotit kampaň
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Demonstrace
Demonstrace
Cvičení na počítači
Cvičení na počítači
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Přednášení
Přednášení
Hodnotící metody
Známkou
Známkou
Analýza výkonů studenta
Analýza výkonů studenta
Doporučená literatura
  • Cooper, Mate; Gee, Kim. Vytvoř si (ku:l) web. Brno : Computer Press, 2015. ISBN 978-802-5145-869.
  • Flores, Laurent. How to measure digital marketing: metrics for assessing impact and designing success. Palgrave Macmillan, 2019. ISBN 9781137340689.
  • Golden, Matt. Social media marketing: unlock the secrets of Yout Tube, Facebook adverising, Linkedln, Pinterest, Twitter and Instagram. USA, 2019. ISBN 9781795683494.
  • Janouch, Viktor. Internetový marketing. Brno : Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
  • ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva. Jihlava, 2014. ISBN 978-80-87923-01-6.
  • Schaefer, Mark W. Social media explained. Louiseville, 2018. ISBN 9780692062067.
  • Sponder, M.; Khan. G. F. Digital analytics for marketing. New York, 2018.
  • Yang,Song. Social network analysis : methods and examples. Los Angeles, 2017. ISBN 9781483325217.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr