Předmět: Digitální reklamní systémy

» Seznam fakult » FMK » KUMK
Název předmětu Digitální reklamní systémy
Kód předmětu KUMK/MPDRS
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Bullawa Marek, Ing.
Obsah předmětu
- úvod do reklamních systémů; - terminologie, principy a strategie přístupů ke správě kampaní; - představení Google Ads; - představení Seznam Sklik; - příprava reklamní kampaně v systénu Google Ads; - příprava reklamní kampaně v systému Sklik.

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Demonstrace, Cvičení na počítači, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
  • Účast na výuce - 26 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 64 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpokladem pro absolvování předmětu je znalost problematiky z předmětu Digitální komunikace 1 a Digitální komunikace 2.
Předpokladem pro absolvování předmětu je znalost problematiky z předmětu Digitální komunikace 1 a Digitální komunikace 2.
Výsledky učení
znalost terminologie, principů a strategie přístupů ke správě kampaní
znalost terminologie, principů a strategie přístupů ke správě kampaní
znalost vlastností systému Google Ads
znalost vlastností systému Google Ads
znalost principů reklamní kampaně v systému Google Ads
znalost principů reklamní kampaně v systému Google Ads
znalost vlastností systému Seznam Sklik
znalost vlastností systému Seznam Sklik
znalost principů reklamní kampaně v systému Seznam Sklik
znalost principů reklamní kampaně v systému Seznam Sklik
Odborné dovednosti
vytvořit pokročilé a komplexní digitální kampaně v daných reklamních systémech
vytvořit pokročilé a komplexní digitální kampaně v daných reklamních systémech
interpretovat data z reklamních systémů
interpretovat data z reklamních systémů
hodnotit efektivitu kampaní
hodnotit efektivitu kampaní
stanovit kritéria měřitelnosti kampaní
stanovit kritéria měřitelnosti kampaní
vysvětlit vlastnosti a výhody jednotlivých systémů
vysvětlit vlastnosti a výhody jednotlivých systémů
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Přednášení
Přednášení
Demonstrace
Demonstrace
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Cvičení na počítači
Cvičení na počítači
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Hodnotící metody
Známkou
Známkou
Analýza seminární práce
Analýza seminární práce
Doporučená literatura
  • Cooper, Mate; Gee, Kim. Vytvoř si (ku:l) web. Brno : Computer Press, 2015. ISBN 978-802-5145-869.
  • Flores, Laurent. How to measure digital marketing: metrics for assessing impact and designing success. Palgrave Macmillan, 2019. ISBN 9781137340689.
  • Golden, Matt. Social media marketing: unlock the secrets of Yout Tube, Facebook adverising, Linkedln, Pinterest, Twitter and Instagram. USA, 2019. ISBN 9781795683494.
  • Janouch, Viktor. Internetový marketing. Brno : Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
  • ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva. Jihlava, 2014. ISBN 978-80-87923-01-6.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr