Vyučující
|
-
Bačuvčík Radim, doc. Ing. Mgr. Ph.D.
-
Gamalová Kamila, Mgr. MBA
|
Obsah předmětu
|
1. kreativita a originalita; 2. bariéry a mýty kreativity; 3. základní oblasti a druhy kreativity; 4. kreativita u vybraných osobností reklamy - poznání historických souvislostí; 5. festivaly reklamní kreativity; 6. - 7. kreativní metody a techniky; 8. - 9. kreativita v oblasti nejsilnějších emocionálních apelů MK; 10. zásady tvorby a realizace reklamy; 11. kreativita při tvorbě reklamních titulků, sloganů a názvů; 12. - 13. rozvíjení kreativity - pozitivní kreativita.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 15 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 32 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Odborné dovednosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Definovat principy kreativity |
Definovat principy kreativity |
Vysvětlit vztah mezi kreativitou a originalitou. |
Vysvětlit vztah mezi kreativitou a originalitou. |
Vyjmenovat důležité osobnosti v kreativitě. |
Vyjmenovat důležité osobnosti v kreativitě. |
Popsat bariéry kreativity. |
Popsat bariéry kreativity. |
Vysvětlit kreativitu v oblasti nejsilnějších emocionálních apelů marketingových komunikací. |
Vysvětlit kreativitu v oblasti nejsilnějších emocionálních apelů marketingových komunikací. |
Odborné dovednosti |
---|
Aplikovat principy kreativity |
Aplikovat principy kreativity |
Analyzovat vztah mezi kreativitou a originalitou. |
Analyzovat vztah mezi kreativitou a originalitou. |
Aplikovat znalosti důležitých osobností v kreativitě. |
Aplikovat znalosti důležitých osobností v kreativitě. |
Analyzovat bariéry kreativity. |
Analyzovat bariéry kreativity. |
Aplikovat kreativitu v oblasti nejsilnějších emocionálních apelů marketingových komunikací. |
Aplikovat kreativitu v oblasti nejsilnějších emocionálních apelů marketingových komunikací. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Odborné dovednosti |
---|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Týmová práce |
Týmová práce |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza seminární práce |
Analýza seminární práce |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Známkou |
Známkou |
Doporučená literatura
|
-
CATMULL, Ed a Amy WALLACE. Creativity, Inc.: overcoming the unseen forces that stand in the way of true inspiration.. 2014. ISBN 9780593070093.
-
HEGARTY, John. Hegarty on creativity: there are no rules. 2015. ISBN 978-0500517246.
-
HORŇÁK, Pavel. Kreativita v reklamě. Zlín: VeRBum, 2014. ISBN 978-80-87500-49-1.
-
HORŇÁK, Pavel. Reklama: teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Zlín: VeRBum, 2018. ISBN 978-80-87500-94-1.
-
SULLIVAN, Luke a Edward BOCHES. Hey, Whipple, Squeeze This: The Classic Guide to Creating Great Ads (6th ed.). New Jersey: Wiley, 2020. ISBN 978-1119416362.
-
Young, Miles. Ogilvy v reklamě v digitálním věku. Praha: Svojtka & Vašut, 2018. ISBN 9788025621592.
-
Žák, Petr. Kreativita a její rozvoj. Brno. Motiv Press, 2017. ISBN 9788087981238.
|