Vyučující
|
-
Káčerková Eliška, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Legislativa upravující oblast reklamy v ČR. 2. Kodex reklamy. 3. Rada pro reklamu. 4. Role reklamy v procesu budování značky. 5. Plánování reklamních aktivit - plánovací strategie a modely. 6. Sociální reklama. 7. Druhy sociální reklamy a její specifika. 8. Integrovaná marketingová komunikace. 9. Stereotypy v reklamě. 10. Reklamní klišé a boření mýtů v reklamě.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 39 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 20 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 15 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokladem pro absolvování předmětu je znalost problematiky z předmětu UMK/REKL 1 Reklama 1. |
Předpokladem pro absolvování předmětu je znalost problematiky z předmětu UMK/REKL 1 Reklama 1. |
Výsledky učení |
---|
Student se orientuje v procesu plánování reklamy, má znalosti o reklamních cílech, budování značky, kreativním obsahu reklamy. Dokážeme analyzovat reklamní sdělení a pochopit jeho podstatu. |
Student se orientuje v procesu plánování reklamy, má znalosti o reklamních cílech, budování značky, kreativním obsahu reklamy. Dokážeme analyzovat reklamní sdělení a pochopit jeho podstatu. |
Student se orientuje v procesu plánování reklamy. |
Student se orientuje v procesu plánování reklamy. |
Student má znalosti reklamních cílů, chápe jejich kategorizaci, dokáže uvést konkrétní příklady. |
Student má znalosti reklamních cílů, chápe jejich kategorizaci, dokáže uvést konkrétní příklady. |
Student rozumí procesu budování značky. |
Student rozumí procesu budování značky. |
Student dokáže analyzovat reklamní sdělení a pochopit jeho podstatu. |
Student dokáže analyzovat reklamní sdělení a pochopit jeho podstatu. |
Odborné dovednosti |
---|
Student dokáže analyzovat reklamní sdělení a pochopit jeho podstatu. |
Student dokáže analyzovat reklamní sdělení a pochopit jeho podstatu. |
Student dokáže sestavit zadání pro reklamní agenturu formou briefu. |
Student dokáže sestavit zadání pro reklamní agenturu formou briefu. |
Student zná časový harmonogram činností v reklamní agentuře a dokáže adekvátně rozplánovat práci na zakázce. |
Student zná časový harmonogram činností v reklamní agentuře a dokáže adekvátně rozplánovat práci na zakázce. |
Student dokáže posoudit reklamní komunikát s ohledem na platnou legislativu v ČR. |
Student dokáže posoudit reklamní komunikát s ohledem na platnou legislativu v ČR. |
Student dokáže rozhodnout o vhodnosti reklamního komunikátu s ohledem na etické zvyklosti v ČR. |
Student dokáže rozhodnout o vhodnosti reklamního komunikátu s ohledem na etické zvyklosti v ČR. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Přednášení |
Hodnotící metody |
---|
Analýza seminární práce |
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Analýza seminární práce |
Doporučená literatura
|
-
Horňák, P. Kreativita reklamy. Zlín: VeRBuM, 2014. ISBN 978-80-87500-49-.
-
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Boston: Pearson,, 2016. ISBN 978-1-292-09262-1.
-
Salem, Lionel. Reklamní slogany: nejlepší světové slogany a příběhy stojící za jejich vznikem. 2013.
-
Shimp, Terence A. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. 8th ed. Mason, Ohio : South-Western Cengage Learning, 2010. ISBN 978-0-324-59360-0.
-
Vysekalová, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. Praha : Grada, 2014. ISBN 9788024748436.
|