Předmět: Reklama 2

» Seznam fakult » FMK » KUMK
Název předmětu Reklama 2
Kód předmětu KUMK/MP4RE
Organizační forma výuky Přednáška + Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Čeština, Čeština, Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Káčerková Eliška, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
1. Legislativa upravující oblast reklamy v ČR. 2. Kodex reklamy. 3. Rada pro reklamu. 4. Role reklamy v procesu budování značky. 5. Plánování reklamních aktivit - plánovací strategie a modely. 6. Sociální reklama. 7. Druhy sociální reklamy a její specifika. 8. Integrovaná marketingová komunikace. 9. Stereotypy v reklamě. 10. Reklamní klišé a boření mýtů v reklamě.

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
  • Účast na výuce - 26 hodin za semestr
  • Příprava na zkoušku - 39 hodin za semestr
  • Semestrální práce - 20 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 15 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpokladem pro absolvování předmětu je znalost problematiky z předmětu UMK/REKL 1 Reklama 1.
Předpokladem pro absolvování předmětu je znalost problematiky z předmětu UMK/REKL 1 Reklama 1.
Výsledky učení
Student se orientuje v procesu plánování reklamy, má znalosti o reklamních cílech, budování značky, kreativním obsahu reklamy. Dokážeme analyzovat reklamní sdělení a pochopit jeho podstatu.
Student se orientuje v procesu plánování reklamy, má znalosti o reklamních cílech, budování značky, kreativním obsahu reklamy. Dokážeme analyzovat reklamní sdělení a pochopit jeho podstatu.
Student se orientuje v procesu plánování reklamy.
Student se orientuje v procesu plánování reklamy.
Student má znalosti reklamních cílů, chápe jejich kategorizaci, dokáže uvést konkrétní příklady.
Student má znalosti reklamních cílů, chápe jejich kategorizaci, dokáže uvést konkrétní příklady.
Student rozumí procesu budování značky.
Student rozumí procesu budování značky.
Student dokáže analyzovat reklamní sdělení a pochopit jeho podstatu.
Student dokáže analyzovat reklamní sdělení a pochopit jeho podstatu.
Odborné dovednosti
Student dokáže analyzovat reklamní sdělení a pochopit jeho podstatu.
Student dokáže analyzovat reklamní sdělení a pochopit jeho podstatu.
Student dokáže sestavit zadání pro reklamní agenturu formou briefu.
Student dokáže sestavit zadání pro reklamní agenturu formou briefu.
Student zná časový harmonogram činností v reklamní agentuře a dokáže adekvátně rozplánovat práci na zakázce.
Student zná časový harmonogram činností v reklamní agentuře a dokáže adekvátně rozplánovat práci na zakázce.
Student dokáže posoudit reklamní komunikát s ohledem na platnou legislativu v ČR.
Student dokáže posoudit reklamní komunikát s ohledem na platnou legislativu v ČR.
Student dokáže rozhodnout o vhodnosti reklamního komunikátu s ohledem na etické zvyklosti v ČR.
Student dokáže rozhodnout o vhodnosti reklamního komunikátu s ohledem na etické zvyklosti v ČR.
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Přednášení
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Přednášení
Hodnotící metody
Analýza seminární práce
Písemná zkouška
Písemná zkouška
Analýza seminární práce
Doporučená literatura
  • Horňák, P. Kreativita reklamy. Zlín: VeRBuM, 2014. ISBN 978-80-87500-49-.
  • KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Boston: Pearson,, 2016. ISBN 978-1-292-09262-1.
  • Salem, Lionel. Reklamní slogany: nejlepší světové slogany a příběhy stojící za jejich vznikem. 2013.
  • Shimp, Terence A. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. 8th ed. Mason, Ohio : South-Western Cengage Learning, 2010. ISBN 978-0-324-59360-0.
  • Vysekalová, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. Praha : Grada, 2014. ISBN 9788024748436.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr