Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
- reklamní PPC systémy; - displayová reklama; - optimalizace webových prezentací; - optimalizace seo; - optimalizace PPC kamapaní; - nové nástroje komunikace na internetu; - měření úspěšnosti komunikace; - vyhodnocování kampaní, stanovování KPI's; - integrace digitální nástrojů do celkové marketingové komunikace subjektu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Příprava na zkoušku
- 32 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 42 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokladem pro absolvování předmětu je znalost problematiky z předmětu KUMK/MP3DK. |
Předpokladem pro absolvování předmětu je znalost problematiky z předmětu KUMK/MP3DK. |
Výsledky učení |
---|
Student získá rozšířené znalosti v oboru digitální komunikace a oborech přidružených. Znalosti je možné aplikovat jak v teoretických tak v praktických prácí. |
Student získá rozšířené znalosti v oboru digitální komunikace a oborech přidružených. Znalosti je možné aplikovat jak v teoretických tak v praktických prácí. |
definovat roli SEO aktivit v kontextu marketingové komunikace |
definovat roli SEO aktivit v kontextu marketingové komunikace |
vysvětlit význam SEO pro digitální komunikaci |
vysvětlit význam SEO pro digitální komunikaci |
vyjmenovat základní výzkumné metody v oblasti digitální komunikace |
vyjmenovat základní výzkumné metody v oblasti digitální komunikace |
popsat využitelnost mailingových nástrojů |
popsat využitelnost mailingových nástrojů |
určit roli zbožových vyhledávačů v digitálním komunikačním mixu |
určit roli zbožových vyhledávačů v digitálním komunikačním mixu |
Odborné dovednosti |
---|
navrhnout SEO aktivity pro webovou prezentace |
navrhnout SEO aktivity pro webovou prezentace |
využívat mailingové služby v rámci digitální komunikace |
využívat mailingové služby v rámci digitální komunikace |
identifikovat potenciální problémy ve zpracování webových stránek prostřednictvím výzkumných metod |
identifikovat potenciální problémy ve zpracování webových stránek prostřednictvím výzkumných metod |
stanovit použitelnost zbožových vyhledávačů v kontextu marketingové komunikace |
stanovit použitelnost zbožových vyhledávačů v kontextu marketingové komunikace |
stanovit postupy vedoucí k zvýšení efektivity digitální komunikace |
stanovit postupy vedoucí k zvýšení efektivity digitální komunikace |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
E-learning |
E-learning |
Hodnotící metody |
---|
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Ústní zkouška |
Ústní zkouška |
Doporučená literatura
|
-
Daniel Rowles. Mobile Marketing: How Mobile Technology is Revolutionizing Marketing, Communications and Advertising. 2013. ISBN 0749469382.
-
Florés, Laurent. How to measure digital marketing: metrics for assessing impact and designing success. Houndmills, Basingstoke, Hampshire, 2014. ISBN 9781137340689.
-
Geddes, Brad. Advanced Google AdWords. Indianapolis: Sybex, a Wiley Brand, 2014. ISBN 978-802-5141-557.
-
Kolektiv autorů. Online marketing. Brno : Computer Press, 2014. ISBN 978-802-5141-557.
-
Schmittauer, Amy. Vlog Like a Boss: How to Kill It Online with Video Blogging. Academy Elite, 2017. ISBN 978-1946114167.
-
Steve Krug. Don't Make Me Think, Revisited: A Common Sense Approach to Web Usability (3rd Edition). 2014. ISBN 978-0321965516.
|