Předmět: Digitální komunikace 2

» Seznam fakult » FMK » KUMK
Název předmětu Digitální komunikace 2
Kód předmětu KUMK/MP4DK
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Čeština, Čeština, Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Šula Tomáš, PhDr. PhD.
Obsah předmětu
- reklamní PPC systémy; - displayová reklama; - optimalizace webových prezentací; - optimalizace seo; - optimalizace PPC kamapaní; - nové nástroje komunikace na internetu; - měření úspěšnosti komunikace; - vyhodnocování kampaní, stanovování KPI's; - integrace digitální nástrojů do celkové marketingové komunikace subjektu.

Studijní aktivity a metody výuky
  • Příprava na zkoušku - 32 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 42 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 26 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpokladem pro absolvování předmětu je znalost problematiky z předmětu KUMK/MP3DK.
Předpokladem pro absolvování předmětu je znalost problematiky z předmětu KUMK/MP3DK.
Výsledky učení
Student získá rozšířené znalosti v oboru digitální komunikace a oborech přidružených. Znalosti je možné aplikovat jak v teoretických tak v praktických prácí.
Student získá rozšířené znalosti v oboru digitální komunikace a oborech přidružených. Znalosti je možné aplikovat jak v teoretických tak v praktických prácí.
definovat roli SEO aktivit v kontextu marketingové komunikace
definovat roli SEO aktivit v kontextu marketingové komunikace
vysvětlit význam SEO pro digitální komunikaci
vysvětlit význam SEO pro digitální komunikaci
vyjmenovat základní výzkumné metody v oblasti digitální komunikace
vyjmenovat základní výzkumné metody v oblasti digitální komunikace
popsat využitelnost mailingových nástrojů
popsat využitelnost mailingových nástrojů
určit roli zbožových vyhledávačů v digitálním komunikačním mixu
určit roli zbožových vyhledávačů v digitálním komunikačním mixu
Odborné dovednosti
navrhnout SEO aktivity pro webovou prezentace
navrhnout SEO aktivity pro webovou prezentace
využívat mailingové služby v rámci digitální komunikace
využívat mailingové služby v rámci digitální komunikace
identifikovat potenciální problémy ve zpracování webových stránek prostřednictvím výzkumných metod
identifikovat potenciální problémy ve zpracování webových stránek prostřednictvím výzkumných metod
stanovit použitelnost zbožových vyhledávačů v kontextu marketingové komunikace
stanovit použitelnost zbožových vyhledávačů v kontextu marketingové komunikace
stanovit postupy vedoucí k zvýšení efektivity digitální komunikace
stanovit postupy vedoucí k zvýšení efektivity digitální komunikace
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Cvičení na počítači
Cvičení na počítači
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
E-learning
E-learning
Hodnotící metody
Písemná zkouška
Písemná zkouška
Ústní zkouška
Ústní zkouška
Doporučená literatura
  • Daniel Rowles. Mobile Marketing: How Mobile Technology is Revolutionizing Marketing, Communications and Advertising. 2013. ISBN 0749469382.
  • Florés, Laurent. How to measure digital marketing: metrics for assessing impact and designing success. Houndmills, Basingstoke, Hampshire, 2014. ISBN 9781137340689.
  • Geddes, Brad. Advanced Google AdWords. Indianapolis: Sybex, a Wiley Brand, 2014. ISBN 978-802-5141-557.
  • Kolektiv autorů. Online marketing. Brno : Computer Press, 2014. ISBN 978-802-5141-557.
  • Schmittauer, Amy. Vlog Like a Boss: How to Kill It Online with Video Blogging. Academy Elite, 2017. ISBN 978-1946114167.
  • Steve Krug. Don't Make Me Think, Revisited: A Common Sense Approach to Web Usability (3rd Edition). 2014. ISBN 978-0321965516.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr