Vyučující
|
-
Vorlová Růžena, Ing. PhD.
|
Obsah předmětu
|
- základní pojmy - jednotlivá média - charakteristika, specifické pojmy, možnosti a ceny reklamy - tvorba reklamního plánu - obsah, cíle, cílové skupiny, kreativa, jednotlivé části, mediamix, kontrola a vyhodnocení mediálního plánu - rozpočet, načasování a intenzita kampaní - měření účinnosti plánu a jednotlivých mediálních kanálů, mediální ukazatele - příklady úspěšných reklamních kampaní - legislativa a reklamní agentury
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Nácvik pohybových a pracovních dovedností, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Účast na výuce
- 10 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 10 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 6 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
zná základní mediální terminologii - dokáže jednotlivé pojmy definovat |
zná základní mediální terminologii - dokáže jednotlivé pojmy definovat |
zná základní mediální ukazatele u jednotlivých médií |
zná základní mediální ukazatele u jednotlivých médií |
orientuje je v základních cenách reklamy v jednotlivých médií |
orientuje je v základních cenách reklamy v jednotlivých médií |
správně chápe efektivitu jednotlivých médií a umí formulovat návrhy, jak ji vyhodnotit |
správně chápe efektivitu jednotlivých médií a umí formulovat návrhy, jak ji vyhodnotit |
zná základní právní mantinely reklamy v ČR |
zná základní právní mantinely reklamy v ČR |
Odborné dovednosti |
---|
umí sestavit základní mediální plán pro menší projekt |
umí sestavit základní mediální plán pro menší projekt |
umí správně vymezit cíle a cílové skupiny kampaně (persony) |
umí správně vymezit cíle a cílové skupiny kampaně (persony) |
umí stanovit logický a realizovatelný časový plán, ekonomicky přijatelný a odpovídající rozpočet |
umí stanovit logický a realizovatelný časový plán, ekonomicky přijatelný a odpovídající rozpočet |
dokáže formulovat vazby a propojení s dalšími částmi komunikačního mixu |
dokáže formulovat vazby a propojení s dalšími částmi komunikačního mixu |
umí formulovat základní kreativní osnovy kampaně, sestavit mediální plán a plán realizace (implementační plán) včetně návrhů na měření efektivity jednotlivých médií |
umí formulovat základní kreativní osnovy kampaně, sestavit mediální plán a plán realizace (implementační plán) včetně návrhů na měření efektivity jednotlivých médií |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Přednášení |
Přednášení |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Nácvik pohybových a pracovních dovedností |
Nácvik pohybových a pracovních dovedností |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Esej |
Esej |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
Marketingové noviny.cz [online]. Copyright ? Helena Kopecká 2001. Dostupné z: http://www.marketingovenoviny.cz/.
-
MediaGuru [online]. Copyright ? 2019. Dostupné z: https://www.mediaguru.cz/ Informace ke kombinované nebo distanční.
-
Zákon č. 40/1995 Sb. o regulaci reklamy (v aktuálním znění).
-
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha. ISBN 978-80-247-4354-7.
-
ŠIMÍČEK, Vojtěch. Regulace médií. Brno, 2018. ISBN 978-802-1090-804.
-
Westwood, John. How to write a marketing plan. London: Kogan Page., 2013. ISBN 780749467135.
|