Předmět: Digitální komunikace 2

» Seznam fakult » FMK » KUMK
Název předmětu Digitální komunikace 2
Kód předmětu KUMK/MK4DK
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 5
Vyučovací jazyk Čeština, Čeština, Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Šula Tomáš, PhDr. PhD.
Obsah předmětu
- reklamní PPC systémy; - displayová reklama; - optimalizace webových prezentací; - optimalizace seo; - optimalizace PPC kamapaní; - nové nástroje komunikace na internetu; - měření úspěšnosti komunikace; - vyhodnocování kampaní, stanovování KPI's; - integrace digitální nástrojů do celkové marketingové komunikace subjektu.

Studijní aktivity a metody výuky
  • Domácí příprava na výuku - 85 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 10 hodin za semestr
  • Příprava na zkoušku - 30 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpokladem pro absolvování předmětu je znalost problematiky z předmětu KUMK/MP3DK.
Předpokladem pro absolvování předmětu je znalost problematiky z předmětu KUMK/MP3DK.
Výsledky učení
definovat roli SEO aktivit v kontextu marketingové komunikace
definovat roli SEO aktivit v kontextu marketingové komunikace
vysvětlit význam SEO pro digitální komunikaci
vysvětlit význam SEO pro digitální komunikaci
vyjmenovat základní výzkumné metody v oblasti digitální komunikace
vyjmenovat základní výzkumné metody v oblasti digitální komunikace
popsat využitelnost mailingových nástrojů
popsat využitelnost mailingových nástrojů
určit roli zbožových vyhledávačů v digitálním komunikačním mixu
určit roli zbožových vyhledávačů v digitálním komunikačním mixu
Odborné dovednosti
navrhnout SEO aktivity pro webovou prezentace
navrhnout SEO aktivity pro webovou prezentace
využívat mailingové služby v rámci digitální komunikace
využívat mailingové služby v rámci digitální komunikace
identifikovat potenciální problémy ve zpracování webových stránek prostřednictvím výzkumných metod
identifikovat potenciální problémy ve zpracování webových stránek prostřednictvím výzkumných metod
stanovit použitelnost zbožových vyhledávačů v kontextu marketingové komunikace
stanovit použitelnost zbožových vyhledávačů v kontextu marketingové komunikace
stanovit postupy vedoucí k zvýšení efektivity digitální komunikace
stanovit postupy vedoucí k zvýšení efektivity digitální komunikace
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Cvičení na počítači
Cvičení na počítači
E-learning
E-learning
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Hodnotící metody
Písemná zkouška
Písemná zkouška
Ústní zkouška
Ústní zkouška
Doporučená literatura
  • Daniel Rowles. Mobile Marketing: How Mobile Technology is Revolutionizing Marketing, Communications and Advertising. 2013. ISBN 0749469382.
  • Flores, Laurent. How to measure digital marketing: metrics for assessing impact and designing success. Palgrave Macmillan, 2019. ISBN 9781137340689.
  • Geddes, Brad. Advanced Google AdWords. Indianapolis: Sybex, a Wiley Brand, 2014. ISBN 978-802-5141-557.
  • Kolektiv autorů. Online marketing. Brno : Computer Press, 2014. ISBN 978-802-5141-557.
  • Schmittauer, Amy. Vlog Like a Boss: How to Kill It Online with Video Blogging. Academy Elite, 2017. ISBN 978-1946114167.
  • Steve Krug. Don't Make Me Think, Revisited: A Common Sense Approach to Web Usability (3rd Edition). 2014. ISBN 978-0321965516.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází