Vyučující
|
-
Banyar Milan, doc. PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
- charakteristika základních pojmů v oblasti marketingu a marketingové komunikace; - marketingová komunikace: Podstata, význam, základní principy marketingové komunikace; - reklama; - podpora prodeje; - osobní prodej; - public relations; - direct marketing; - nové trendy v marketingové komunikaci; - corporate identity a jeho role v systému marketingové komunikace; - integrovaná marketingová komunikace.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 12 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 36 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 40 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 37 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
Teoretická východiska marketingové komunikace |
Teoretická východiska marketingové komunikace |
Základní pojmy a terminologie v oblasti marketingu a marketingové komunikace |
Základní pojmy a terminologie v oblasti marketingu a marketingové komunikace |
Funkce, principy a druhy marketingové komunikace |
Funkce, principy a druhy marketingové komunikace |
Tradiční nástroje marketingové komunikace |
Tradiční nástroje marketingové komunikace |
Nové a alternativní formy marketingové komunikace |
Nové a alternativní formy marketingové komunikace |
Odborné dovednosti |
---|
Reflektovat základní teoretická východiska marketingové komunikace |
Reflektovat základní teoretická východiska marketingové komunikace |
Orientovat se v základních pojmech a terminologii v oblasti marketingu a marketingové komunikace |
Orientovat se v základních pojmech a terminologii v oblasti marketingu a marketingové komunikace |
Pochopit jednotlivé funkce, principy a druhy marketingové komunikace |
Pochopit jednotlivé funkce, principy a druhy marketingové komunikace |
Definovat tradiční nástroje marketingové komunikace a jejich možnosti využití v marketingové praxi |
Definovat tradiční nástroje marketingové komunikace a jejich možnosti využití v marketingové praxi |
Definovat nové, alternativní formy marketingové komunikace a jejich možnosti využití v marketingové praxi |
Definovat nové, alternativní formy marketingové komunikace a jejich možnosti využití v marketingové praxi |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Odborné dovednosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Zpracování prezentace |
Zpracování prezentace |
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Doporučená literatura
|
-
Banyár, Milan. GUERILLA, VIRAL. BUZZ, WORD OF MOUTH MARKETING - Implementácia nových foriem marketingovej komunikácie do prostredia slovenskej a českej marketingovej praxe. Bratislava : Univerzita Komenského, 2018. ISBN 978-80-223-4590-3.
-
Banyár, Milan. Značka a logo - vizuálne prvky značky a ich význam v procese brandingu. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2017. ISBN 978-80-7454-681-5.
-
Frey, P. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. Praha, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6.
-
Horňák, P. Kreativita reklamy. Zlín: VeRBuM, 2014. ISBN 978-80-87500-49-.
-
Horňák, Pavel. Reklama: teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Zlín : VeRBuM, 2018.
-
Karlíček, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
-
Paulovčáková, Lucie. Marketing: přístup k marketingovému řízení. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2015. ISBN 9788074521171.
-
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha , Grada Publishing, 2019. ISBN 9788027107872.
-
Vysekalová, J., Mikeš, J. Reklama, jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2007.
|