Předmět: Marketingová komunikace pro multimédia a design 2

» Seznam fakult » FMK » KUMK
Název předmětu Marketingová komunikace pro multimédia a design 2
Kód předmětu KUMK/MD4MA
Organizační forma výuky Přednáška
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Šula Tomáš, PhDr. PhD.
Obsah předmětu
Nástroje marketingové komunikace Mediatypy Zpracování komunikačního sdělení do jednotlivých mediatypů Výhody a nevýhody mediatyp Strategické plánování komunikace

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Grafické a výtvarné činnosti, Cvičení na počítači, Praktické procvičování, Týmová práce, Analýza prezentace, E-learning
  • Účast na výuce - 13 hodin za semestr
  • Příprava na zápočet - 11 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 26 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Studenti získají základní znalosti v rámci fungování mediální komunikace. V rámci hodin budou seznámení s možnostmi a požadavky pro zpracování komunikačních výstupů v rámci rozvoje jejich vlastních aktivit a projektů.
Předpoklady nejsou stanoveny
Předpoklady nejsou stanoveny
Studenti získají základní znalosti v rámci fungování mediální komunikace. V rámci hodin budou seznámení s možnostmi a požadavky pro zpracování komunikačních výstupů v rámci rozvoje jejich vlastních aktivit a projektů.
Odborné dovednosti
Předpoklady nejsou stanoveny
Předpoklady nejsou stanoveny
Výsledky učení
Odborné znalosti
definovat základní mediatypy v prostředí marketingové komunikace
definovat základní mediatypy v prostředí marketingové komunikace
vysvětit rozdíly v použití různých typů reklamy v kontextu užitého média
vysvětit rozdíly v použití různých typů reklamy v kontextu užitého média
vyjmenovat omezení reklamních sdělení dle typu nosiče
vyjmenovat omezení reklamních sdělení dle typu nosiče
definovat využitelnost reklamy a její typů dle oboru studenta
definovat využitelnost reklamy a její typů dle oboru studenta
popsat tvorbu reklamních sdělení dle vlastností a nároků dle umístění
popsat tvorbu reklamních sdělení dle vlastností a nároků dle umístění
Odborné dovednosti
identifikovat prvky marketingové komunikace při rozvoji osobní komunikace
identifikovat prvky marketingové komunikace při rozvoji osobní komunikace
stanovit vhodné komunikační nástroje dle předmětu komunikace
stanovit vhodné komunikační nástroje dle předmětu komunikace
identifikovat výhody a nevýhody jednotlivých mediatypů
identifikovat výhody a nevýhody jednotlivých mediatypů
analyzovat cíle komunikace
analyzovat cíle komunikace
vybrat vhodné nástroje pro komunikace profesně orientovaných sdělení
vybrat vhodné nástroje pro komunikace profesně orientovaných sdělení
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Cvičení na počítači
Cvičení na počítači
Grafické a výtvarné činnosti
E-learning
E-learning
Analýza prezentace
Analýza prezentace
Týmová práce
Týmová práce
Grafické a výtvarné činnosti
Hodnotící metody
Analýza seminární práce
Příprava a přednes prezentace
Příprava a přednes prezentace
Analýza výkonů studenta
Analýza seminární práce
Analýza výkonů studenta
Doporučená literatura


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází