Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Nástroje marketingové komunikace Mediatypy Zpracování komunikačního sdělení do jednotlivých mediatypů Výhody a nevýhody mediatyp Strategické plánování komunikace
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Grafické a výtvarné činnosti, Cvičení na počítači, Praktické procvičování, Týmová práce, Analýza prezentace, E-learning
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 11 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Studenti získají základní znalosti v rámci fungování mediální komunikace. V rámci hodin budou seznámení s možnostmi a požadavky pro zpracování komunikačních výstupů v rámci rozvoje jejich vlastních aktivit a projektů. |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Studenti získají základní znalosti v rámci fungování mediální komunikace. V rámci hodin budou seznámení s možnostmi a požadavky pro zpracování komunikačních výstupů v rámci rozvoje jejich vlastních aktivit a projektů. |
Odborné dovednosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
definovat základní mediatypy v prostředí marketingové komunikace |
definovat základní mediatypy v prostředí marketingové komunikace |
vysvětit rozdíly v použití různých typů reklamy v kontextu užitého média |
vysvětit rozdíly v použití různých typů reklamy v kontextu užitého média |
vyjmenovat omezení reklamních sdělení dle typu nosiče |
vyjmenovat omezení reklamních sdělení dle typu nosiče |
definovat využitelnost reklamy a její typů dle oboru studenta |
definovat využitelnost reklamy a její typů dle oboru studenta |
popsat tvorbu reklamních sdělení dle vlastností a nároků dle umístění |
popsat tvorbu reklamních sdělení dle vlastností a nároků dle umístění |
Odborné dovednosti |
---|
identifikovat prvky marketingové komunikace při rozvoji osobní komunikace |
identifikovat prvky marketingové komunikace při rozvoji osobní komunikace |
stanovit vhodné komunikační nástroje dle předmětu komunikace |
stanovit vhodné komunikační nástroje dle předmětu komunikace |
identifikovat výhody a nevýhody jednotlivých mediatypů |
identifikovat výhody a nevýhody jednotlivých mediatypů |
analyzovat cíle komunikace |
analyzovat cíle komunikace |
vybrat vhodné nástroje pro komunikace profesně orientovaných sdělení |
vybrat vhodné nástroje pro komunikace profesně orientovaných sdělení |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
Grafické a výtvarné činnosti |
E-learning |
E-learning |
Analýza prezentace |
Analýza prezentace |
Týmová práce |
Týmová práce |
Grafické a výtvarné činnosti |
Hodnotící metody |
---|
Analýza seminární práce |
Příprava a přednes prezentace |
Příprava a přednes prezentace |
Analýza výkonů studenta |
Analýza seminární práce |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
|