Předmět: Marketingová komunikace pro multimédia a design 1

» Seznam fakult » FMK » KUMK
Název předmětu Marketingová komunikace pro multimédia a design 1
Kód předmětu KUMK/MD3MA
Organizační forma výuky Přednáška
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Šula Tomáš, PhDr. PhD.
Obsah předmětu
Základy marketingu a marketingové komunikace Marketingový a komunikační mix Jednotlivé kanály a nástroje komunikačního mixu

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Grafické a výtvarné činnosti, Cvičení na počítači, Praktické procvičování, Týmová práce, Analýza prezentace, E-learning
  • Účast na výuce - 13 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 11 hodin za semestr
  • Příprava na zápočet - 26 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Studenti mají základní znalosti v oblasti marketingové komunikace; dokáží se orientovat v základních přístupech a pojmech spojených s komunikací a reklamou. Mohou implementovat základy marketingových komunikací do kreativních průmyslů.
Studenti mají základní znalosti v oblasti marketingové komunikace; dokáží se orientovat v základních přístupech a pojmech spojených s komunikací a reklamou. Mohou implementovat základy marketingových komunikací do kreativních průmyslů.
Předpoklady nejsou stanoveny
Předpoklady nejsou stanoveny
Odborné dovednosti
Předpoklady nejsou stanoveny
Předpoklady nejsou stanoveny
Výsledky učení
Odborné znalosti
marketing
marketing
marketingová komunikace
marketingová komunikace
nástroje marketingové komunikace
nástroje marketingové komunikace
komunikační mix
komunikační mix
užití nástrojů marketingové komunikace
užití nástrojů marketingové komunikace
Odborné dovednosti
reflektovat užité nástroje marketingové komunikace
reflektovat užité nástroje marketingové komunikace
identifikovat základní prvky marketingové komunikace
identifikovat základní prvky marketingové komunikace
vybrat nástroje marketingové komunikace dle cíle komunikace
vybrat nástroje marketingové komunikace dle cíle komunikace
vytvářet základní komunikační aktivity v rámci marketingové komunikace
vytvářet základní komunikační aktivity v rámci marketingové komunikace
aplikovat nástroje marketingové komunikace na profilující aktivity
aplikovat nástroje marketingové komunikace na profilující aktivity
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Týmová práce
Týmová práce
Grafické a výtvarné činnosti
Grafické a výtvarné činnosti
Praktické procvičování
Analýza prezentace
Analýza prezentace
E-learning
E-learning
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Praktické procvičování
Cvičení na počítači
Cvičení na počítači
Hodnotící metody
Analýza seminární práce
Příprava a přednes prezentace
Příprava a přednes prezentace
Analýza seminární práce
Analýza výkonů studenta
Analýza výkonů studenta
Doporučená literatura
  • Emma Ledden. Úspěšná prezentace: získejte si své publikum krok za krokem. Praha, 2018. ISBN 978802472912.
  • Hesková, M.; Štarchoň, P. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: VŠE, 2009.
  • JUSKA, Jerome M. Integrated marketing communication: advertising and promotion in a digital world.. ISBN 978-1-138-69544-3.
  • PELSMACKER,P., DeGEUNS, M., BERGH, Van den J. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003.
  • Scheff Bernstein, J. Arts Marketing Insights. San Francisco, 2007. ISBN 0-7879-7844-2.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr