Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Základy marketingu a marketingové komunikace Marketingový a komunikační mix Jednotlivé kanály a nástroje komunikačního mixu
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Grafické a výtvarné činnosti, Cvičení na počítači, Praktické procvičování, Týmová práce, Analýza prezentace, E-learning
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 11 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Studenti mají základní znalosti v oblasti marketingové komunikace; dokáží se orientovat v základních přístupech a pojmech spojených s komunikací a reklamou. Mohou implementovat základy marketingových komunikací do kreativních průmyslů. |
Studenti mají základní znalosti v oblasti marketingové komunikace; dokáží se orientovat v základních přístupech a pojmech spojených s komunikací a reklamou. Mohou implementovat základy marketingových komunikací do kreativních průmyslů. |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Odborné dovednosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
marketing |
marketing |
marketingová komunikace |
marketingová komunikace |
nástroje marketingové komunikace |
nástroje marketingové komunikace |
komunikační mix |
komunikační mix |
užití nástrojů marketingové komunikace |
užití nástrojů marketingové komunikace |
Odborné dovednosti |
---|
reflektovat užité nástroje marketingové komunikace |
reflektovat užité nástroje marketingové komunikace |
identifikovat základní prvky marketingové komunikace |
identifikovat základní prvky marketingové komunikace |
vybrat nástroje marketingové komunikace dle cíle komunikace |
vybrat nástroje marketingové komunikace dle cíle komunikace |
vytvářet základní komunikační aktivity v rámci marketingové komunikace |
vytvářet základní komunikační aktivity v rámci marketingové komunikace |
aplikovat nástroje marketingové komunikace na profilující aktivity |
aplikovat nástroje marketingové komunikace na profilující aktivity |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Týmová práce |
Týmová práce |
Grafické a výtvarné činnosti |
Grafické a výtvarné činnosti |
Praktické procvičování |
Analýza prezentace |
Analýza prezentace |
E-learning |
E-learning |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Praktické procvičování |
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
Hodnotící metody |
---|
Analýza seminární práce |
Příprava a přednes prezentace |
Příprava a přednes prezentace |
Analýza seminární práce |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
Emma Ledden. Úspěšná prezentace: získejte si své publikum krok za krokem. Praha, 2018. ISBN 978802472912.
-
Hesková, M.; Štarchoň, P. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: VŠE, 2009.
-
JUSKA, Jerome M. Integrated marketing communication: advertising and promotion in a digital world.. ISBN 978-1-138-69544-3.
-
PELSMACKER,P., DeGEUNS, M., BERGH, Van den J. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003.
-
Scheff Bernstein, J. Arts Marketing Insights. San Francisco, 2007. ISBN 0-7879-7844-2.
|