Předmět: Marketing

» Seznam fakult » FMK » KUMK
Název předmětu Marketing
Kód předmětu KUMK/CP2MA
Organizační forma výuky Přednáška + Seminář
Úroveň předmětu nespecifikována
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Čeština, Čeština, Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Kocourek Josef, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
- služby; - cena; - distribuce; - maloobchod / velkoobchod; - analýza portfolia; - segmentace trhu; - nové trendy v marketingu.

Studijní aktivity a metody výuky
Týmová práce
  • Příprava na zkoušku - 50 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 26 hodin za semestr
  • Semestrální práce - 24 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Výsledky učení
Znalost problematiky ceny
Znalost problematiky ceny
Znalost problematiky distribuce
Znalost problematiky distribuce
Znalost problematiky služeb
Znalost problematiky služeb
Znalost problematiky maloobchodu a velkoobchodu
Znalost problematiky maloobchodu a velkoobchodu
Znalost analýzy portfolia
Znalost analýzy portfolia
Znalost segmentace trhu
Znalost segmentace trhu
Odborné dovednosti
pracovat s elasticitou ceny
pracovat s elasticitou ceny
definovat distribuční cesty
definovat distribuční cesty
identifikovat rozdíly mezi maloobchodem a velkoobchodem
identifikovat rozdíly mezi maloobchodem a velkoobchodem
rozumět analýze portfolia
rozumět analýze portfolia
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Analýza textu
Analýza textu
Týmová práce
Týmová práce
Přednášení
Přednášení
Týmová práce
Týmová práce
Analýza prezentace
Analýza prezentace
Odborné dovednosti
Analýza textu
Analýza textu
Přednášení
Přednášení
Týmová práce
Týmová práce
Analýza prezentace
Analýza prezentace
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Analýza prezentace studenta
Analýza prezentace studenta
Analýza seminární práce
Analýza seminární práce
Písemná zkouška
Písemná zkouška
Doporučená literatura
  • BAČUVČÍK, R. Marketing neziskových organizací.. Zlín: VeRBuM, 2011.
  • JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy.. Praha, 2013. ISBN 978-80-247-4670-8.
  • Jaroslav Světlík. Marketing: cesta k trhu. 4. upravené vydání.. Praha: VŠPP, 2018. ISBN 978-80-86847-81-8.
  • Johansson, Johny K. Global marketing : foreign entry, local marketing & global management. 5th ed. Boston : McGraw Hill, 2009. ISBN 978-007-126362-7.
  • Karlíček, Miroslav. Základy marketingu. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
  • KOTLER, P., KARTAJAYA, H., SETIAWAN, I. Marketing 4.0 : moving from traditional to digital. Hoboken: Wiley, 2017. ISBN 978-1-119-34120-8.
  • KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Boston: Pearson,, 2016. ISBN 978-1-292-09262-1.
  • Kotler, Philip; Armstrong, Gary. Marketing management.. Boston: Pearson, 2016. ISBN 978-1-292-09262-1.
  • Kotler, Philip; Armstrong, Gary. Marketing. Praha : Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
  • KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management.. Praha, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
  • Kotler, Philip. Marketing 3.0 : from products to customers to the human spirit. Hoboken, N.J. : Wiley, 2010. ISBN 978-0-470-59882-5.
  • Solomon, Michael R. etc. Marketing: real people, real decisions. Harlow: Pearson,, 2019. ISBN 9781292227191.
  • Solomon, Michael R. Marketing očima světových marketing manažerů. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1273-X.
  • Tomek, Gustav. Marketing od myšlenky k realizaci. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha : Professional Publishing, 2011. ISBN 978-80-7431-042-3.
  • TRUČKA, Jaroslav. Marketing jako šachová hra: vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků. Brno: BizBooks, 2013. ISBN 978-80-265-0054-4.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr