Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
- Tvorba jednotlivých propagačních prostředků - leták, prospekt, katalog, inzerát, PR článek, rozhlasový a TV spot, POS, DM - venkovní propagace - plán a realizace propagační kampaně z tvůrčího hlediska.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Praktické procvičování
- Účast na výuce
- 14 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 74 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
znalost principů tvorby sloganu |
znalost principů tvorby sloganu |
znalost principů tvorby rozhlasové reklamy |
znalost principů tvorby rozhlasové reklamy |
znalost principů tvorby televizní reklamy |
znalost principů tvorby televizní reklamy |
znalost principů tvorby internetové reklamy |
znalost principů tvorby internetové reklamy |
znalost principů tvorby direct mailu |
znalost principů tvorby direct mailu |
Odborné dovednosti |
---|
navrhnout slogan pro značku |
navrhnout slogan pro značku |
vytvořit scénář televizní reklamy |
vytvořit scénář televizní reklamy |
vytvořit scénář rozhlasové reklamy |
vytvořit scénář rozhlasové reklamy |
vytvořit internetovou reklamu |
vytvořit internetovou reklamu |
vytvořit direct mail |
vytvořit direct mail |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Hodnotící metody |
---|
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
Čmejrková, Světla. Reklama v eeštini, eeština v reklami. Vyd. 1. Praha : Leda, 2000. ISBN 8085927756.
-
Hopkins, Claude C. Můj život v reklamě : [reklama jako věda]. Pardubice : Filip Trend, 2003. ISBN 8086282252.
-
Křížek, Zdeněk. Jak psát reklamní text. 2., výrazně rozš. a přeprac. vyd. Praha : Grada, 2003. ISBN 8024705567.
-
Ogilvy, D. O reklamě. Praha : Management Press, 1996. ISBN 80-85943-25-5.
-
Ogilvy, David. Vyznání muže reklamy. 1. vyd. Praha : Management Press, 1995. ISBN 8085603888.
-
Schultz, Don E. Moderní reklama : umění zaujmout. Praha : Grada, 1995. ISBN 8071690627.
-
Tellis, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. ISBN 8071699977.
-
Toscani, Oliviero. Reklama je navoněná zdechlina. Praha : Slovart, 1996. ISBN 8085871823.
-
Vysekalová, Jitka. Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-2196-5.
-
Vysekalová, Jitka. Reklama : jak dělat reklamu. Praha : Grada, 2003. ISBN 8024705575.
|