Předmět: Marketingová komunikace v audiovizi 2

» Seznam fakult » FMK » KUMK
Název předmětu Marketingová komunikace v audiovizi 2
Kód předmětu KUMK/A2MA
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Šula Tomáš, PhDr. PhD.
Obsah předmětu
Nástroje marketingové komunikace Mediatypy Zpracování komunikačního sdělení do jednotlivých mediatypů Výhody a nevýhody mediatyp Strategické plánování komunikace

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Grafické a výtvarné činnosti, Cvičení na počítači, Praktické procvičování, Týmová práce, Analýza prezentace, E-learning
  • Domácí příprava na výuku - 26 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny
Předpoklady nejsou stanoveny
Odborné dovednosti
Předpoklady nejsou stanoveny
Předpoklady nejsou stanoveny
Výsledky učení
Odborné znalosti
definovat základní mediatypy v prostředí marketingové komunikace
definovat základní mediatypy v prostředí marketingové komunikace
vysvětit rozdíly v použití různých typů reklamy v kontextu užitého média
vysvětit rozdíly v použití různých typů reklamy v kontextu užitého média
vyjmenovat omezení reklamních sdělení dle typu nosiče
vyjmenovat omezení reklamních sdělení dle typu nosiče
definovat využitelnost reklamy a její typů dle oboru studenta
definovat využitelnost reklamy a její typů dle oboru studenta
popsat tvorbu reklamních sdělení dle vlastností a nároků dle umístění
popsat tvorbu reklamních sdělení dle vlastností a nároků dle umístění
Odborné dovednosti
identifikovat prvky marketingové komunikace při rozvoji osobní komunikace
identifikovat prvky marketingové komunikace při rozvoji osobní komunikace
stanovit vhodné komunikační nástroje dle předmětu komunikace
stanovit vhodné komunikační nástroje dle předmětu komunikace
identifikovat výhody a nevýhody jednotlivých mediatypů
identifikovat výhody a nevýhody jednotlivých mediatypů
analyzovat cíle komunikace
analyzovat cíle komunikace
vybrat vhodné nástroje pro komunikace profesně orientovaných sdělení
vybrat vhodné nástroje pro komunikace profesně orientovaných sdělení
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Cvičení na počítači
Cvičení na počítači
Grafické a výtvarné činnosti
Grafické a výtvarné činnosti
Týmová práce
Týmová práce
Analýza prezentace
Analýza prezentace
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
E-learning
E-learning
Hodnotící metody
Analýza výkonů studenta
Analýza seminární práce
Analýza seminární práce
Příprava a přednes prezentace
Příprava a přednes prezentace
Analýza výkonů studenta
Doporučená literatura
  • Úspěšná prezentace: získejte si své publikum krok za krokem.
  • GILLIN, Paul a Eric SCHWARTZMAN. Social marketing to the business customer: listen to your B2B market, generate major account leads, and build client relationships. Hoboken: John Wiley & Sons, 2011, 2011. ISBN 978-0-470-63933-7.
  • Šašek, Miloslav. Řízení vztahů se zákazníky : (jak uspět na trzích B2B). Vyd. 1. Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2010. ISBN 978-80-7408-025-8.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr