Vyučující
|
-
Kudláč Jakub, prof. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
- Analýza otevřených projektů - Dopady různých verzí soundtracku na výslední učin díla - Praktická dramaturgie hudby ve filmu
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 24 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Odborné dovednosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
- student rozumí worflow v práci filmového skladatele |
- student rozumí worflow v práci filmového skladatele |
- zná organizaci filmové postprodukce, zejména ve fázi po střihovém uzavření filmu |
- zná organizaci filmové postprodukce, zejména ve fázi po střihovém uzavření filmu |
- student prakticky rozumí různým pozicím hudby vůči filmu |
- student prakticky rozumí různým pozicím hudby vůči filmu |
- zná různé rytmické vztahy mezi obrazem a hudbou |
- zná různé rytmické vztahy mezi obrazem a hudbou |
- identifikuje princielně odlišná pojetí filmové hudby |
- identifikuje princielně odlišná pojetí filmové hudby |
Odborné dovednosti |
---|
- zná organizaci filmové postprodukce, zejména ve fázi po střihovém uzavření filmu |
- zná organizaci filmové postprodukce, zejména ve fázi po střihovém uzavření filmu |
- umí pracovat s hudbou jako s dramaturgickým prostředkem |
- umí pracovat s hudbou jako s dramaturgickým prostředkem |
- prakticky ovládá dopad timingu na výsledek |
- prakticky ovládá dopad timingu na výsledek |
- realisticky umí posoudit náročnost konceptu vůči plánované postprodukci |
- realisticky umí posoudit náročnost konceptu vůči plánované postprodukci |
- prakticky si vyzkoušel konponovat pro film |
- prakticky si vyzkoušel konponovat pro film |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza uměleckého díla |
Analýza uměleckého díla |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Zážitková (sebezkušenostní) |
Zážitková (sebezkušenostní) |
Hodnotící metody |
---|
Esej |
Esej |
Analýza edukačního materiálu |
Analýza edukačního materiálu |
Doporučená literatura
|
-
Cooke, Mervyn. Dějiny filmové hudby. NAMU, Praha. 2008.
|