Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. Autorské právo a právo na vlastní fotografii 2. Akviziční strategie českých a zahraničních fotografů 3. Kalkulace fotografického honoráře a účetní agenda 4. Úloha reprezentantky - zastupování a specializace 5. Úloha a zaměření fotografického portfolia 6. Reklamní agentury 7. Zakázky pro běžné klienty a další zadavatele 8. Výstavní činnost, pronájem výstav 9. Publikační činnost a prodej autorských knih 10. Komunikace s reklamní agenturou 12. Spolupráce s fotobankou 13. Osobnosti fotografie a úspěšné strategie
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Domácí příprava na výuku
- 3 hodiny za semestr
- Účast na výuce
- 10 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Odborné znalosti z oboru reklamní fotografie. |
Odborné znalosti z oboru reklamní fotografie. |
Odborné dovednosti |
---|
Student ovládá digitální technologii snímání. |
Student ovládá digitální technologii snímání. |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Student umí definovat akviziční strategii. |
Student umí definovat akviziční strategii. |
Student umí popsat skladbu portfolia. |
Student umí popsat skladbu portfolia. |
Student umí definovat nároky obrazové agentury. |
Student umí definovat nároky obrazové agentury. |
Student dokáže vysvětlit podmínky pro autorskou smlouvu. |
Student dokáže vysvětlit podmínky pro autorskou smlouvu. |
Student umí popsat požadavky na fotografické studio. |
Student umí popsat požadavky na fotografické studio. |
Odborné dovednosti |
---|
Student dovede navrhnout individuální portfolio. |
Student dovede navrhnout individuální portfolio. |
Student dokáže analyzovat svoji situaci v oblasti fotografie. |
Student dokáže analyzovat svoji situaci v oblasti fotografie. |
Student dokáže analyzovat těžiště své umělecké tvorby. |
Student dokáže analyzovat těžiště své umělecké tvorby. |
Student dokáže rozlišit výhody a nevýhody autorské smlouvy. |
Student dokáže rozlišit výhody a nevýhody autorské smlouvy. |
Student umí vytvořit strategii svoji fotografické činnosti. |
Student umí vytvořit strategii svoji fotografické činnosti. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Odborné dovednosti |
---|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
JINDRA, Jan. Reklamní a produktová fotografie. Brno, 2011. ISBN 9788025131121.
-
JINDRA, Jan. S Kafkou na cestách. .
-
Roth, Evelyn. Designing a photographic studio. New York, 1988. ISBN 0-8174-3786-X.
-
Thompson, Don. Jak prodat vycpaného žraloka za 12 milionů dolarů : prapodivné zákony ekonomiky současného umění a aukčních domů. Vyd. 1. Zlín : Kniha Zlín, 2010. ISBN 978-80-87162-58-3.
|