Předmět: Ateliér Reklamní fotografie 8

» Seznam fakult » FMK » KARF
Název předmětu Ateliér Reklamní fotografie 8
Kód předmětu KARF/MD8AT
Organizační forma výuky Ateliér
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Čeština, Angličtina, Němčina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
Obsah předmětu
Jednotlivá zadání jsou pokračováním práce v předchozím semestru. Posluchači zpracovávají často ve spolupráci se studenty jiných oborů složitější tvůrčí úkoly jako např. kalendář, reklamní kampaň pro podniky, instituce, soubory volných fotografií atd. a to s užitím všech dostupných technologií záznamu a zpracování fotografického obrazu. Současně připravují svou autorskou výstavu.

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Grafické a výtvarné činnosti, Týmová práce, Analýza uměleckého díla, Individuální práce studentů
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpokladem je vysoká kreativita, samostatné tvůrčí myšlení.
Předpokladem je vysoká kreativita, samostatné tvůrčí myšlení.
samostatné tvůrčí myšlení
samostatné tvůrčí myšlení
schopnost analyzovat a kreativně zpracovat téma
schopnost analyzovat a kreativně zpracovat téma
teoretické ovládání fotografické techniky a zpracování fotografického obrazu
teoretické ovládání fotografické techniky a zpracování fotografického obrazu
schopnost tvorby vlastního kreativního projektu
schopnost tvorby vlastního kreativního projektu
orientace v historické a současné fotografické tvorbě
orientace v historické a současné fotografické tvorbě
Odborné dovednosti
Praktické ovládání technologie snímání a zpracování fotografického obrazu
Praktické ovládání technologie snímání a zpracování fotografického obrazu
zvládání fotografie v reálném prostředí
zvládání fotografie v reálném prostředí
Základní práce se světlem při fotografické činnosti
Základní práce se světlem při fotografické činnosti
schopnost komunikace s modelem a štábem spolupracovníků
schopnost komunikace s modelem a štábem spolupracovníků
Výsledky učení
Odborné znalosti
Student rozvine své kreativní myšlení, zdokonalí tvůrčí schopnosti a zvýší profesionalitu v oboru reklamní i kreativní fotografie. Rozvíjí dále své znalosti a dovednosti, získané v přechozím stduiu fotografického oboru.
Student rozvine své kreativní myšlení, zdokonalí tvůrčí schopnosti a zvýší profesionalitu v oboru reklamní i kreativní fotografie. Rozvíjí dále své znalosti a dovednosti, získané v přechozím stduiu fotografického oboru.
Student zdokonalí tvůrčí schopnosti
Student zdokonalí tvůrčí schopnosti
Student zvýší profesionalitu v oboru reklamní i kreativní fotografie
Student zvýší profesionalitu v oboru reklamní i kreativní fotografie
Rozvíjí dále své znalosti a dovednosti, získané v přechozím studiu fotografického oboru.
Rozvíjí dále své znalosti a dovednosti, získané v přechozím studiu fotografického oboru.
rozvine schopnost samostatné kreativní tvorby a hledání tématu
rozvine schopnost samostatné kreativní tvorby a hledání tématu
rozvine své kreativní myšlení
rozvine své kreativní myšlení
Odborné dovednosti
Student zvýší profesionalitu v oboru reklamní i kreativní fotografie
Student zvýší profesionalitu v oboru reklamní i kreativní fotografie
Suverénně ovládá potřebnou fotografickou techniku
Suverénně ovládá potřebnou fotografickou techniku
Je schopen kreativní tvorby a skladby publikace na dané téma
Je schopen kreativní tvorby a skladby publikace na dané téma
Suverénně ovládá světelnou techniku a práci s kombinovaným světlem
Suverénně ovládá světelnou techniku a práci s kombinovaným světlem
Zvládá jakýkoli kreativní úkol v oblasti reklamní fotografie
Zvládá jakýkoli kreativní úkol v oblasti reklamní fotografie
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Týmová práce
Grafické a výtvarné činnosti
Grafické a výtvarné činnosti
Analýza uměleckého díla
Analýza uměleckého díla
Individuální práce studentů
Týmová práce
Individuální práce studentů
Hodnotící metody
Analýza výkonů studenta
Analýza výkonů studenta
Známkou
Analýza uměleckého díla
Analýza uměleckého díla
Známkou
Doporučená literatura
  • Edice knih Pro Lighting, všechny svazky.
  • Je zadávána individuálně podle charakteru úkolu.
  • Všechny dostupné fotografické monografie týkající se konkrétního tématu.
  • JINDRA, Jan. Reklamní a produktová fotografie. Praha: Computer Press, 2011. ISBN 9788025131121.
  • LEIBOVITZ, Annie. Annie Leibovitz at Work Hardcover.. London: The Random House Group, 2011. ISBN 978022408757.
  • POHRIBNÝ, Jan. Kreativní barva.. Brno: Zoner Press, 2016. ISBN 9788074133329.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr