Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Jednotlivá zadání jsou pokračováním práce v předchozím semestru. Posluchači zpracovávají často ve spolupráci se studenty jiných oborů složitější tvůrčí úkoly jako např. kalendář, reklamní kampaň pro podniky, instituce, soubory volných fotografií atd. a to s užitím všech dostupných technologií záznamu a zpracování fotografického obrazu. Současně připravují svou autorskou výstavu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Grafické a výtvarné činnosti, Týmová práce, Analýza uměleckého díla, Individuální práce studentů
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokladem je vysoká kreativita, samostatné tvůrčí myšlení. |
Předpokladem je vysoká kreativita, samostatné tvůrčí myšlení. |
samostatné tvůrčí myšlení |
samostatné tvůrčí myšlení |
schopnost analyzovat a kreativně zpracovat téma |
schopnost analyzovat a kreativně zpracovat téma |
teoretické ovládání fotografické techniky a zpracování fotografického obrazu |
teoretické ovládání fotografické techniky a zpracování fotografického obrazu |
schopnost tvorby vlastního kreativního projektu |
schopnost tvorby vlastního kreativního projektu |
orientace v historické a současné fotografické tvorbě |
orientace v historické a současné fotografické tvorbě |
Odborné dovednosti |
---|
Praktické ovládání technologie snímání a zpracování fotografického obrazu |
Praktické ovládání technologie snímání a zpracování fotografického obrazu |
zvládání fotografie v reálném prostředí |
zvládání fotografie v reálném prostředí |
Základní práce se světlem při fotografické činnosti |
Základní práce se světlem při fotografické činnosti |
schopnost komunikace s modelem a štábem spolupracovníků |
schopnost komunikace s modelem a štábem spolupracovníků |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Student rozvine své kreativní myšlení, zdokonalí tvůrčí schopnosti a zvýší profesionalitu v oboru reklamní i kreativní fotografie. Rozvíjí dále své znalosti a dovednosti, získané v přechozím stduiu fotografického oboru. |
Student rozvine své kreativní myšlení, zdokonalí tvůrčí schopnosti a zvýší profesionalitu v oboru reklamní i kreativní fotografie. Rozvíjí dále své znalosti a dovednosti, získané v přechozím stduiu fotografického oboru. |
Student zdokonalí tvůrčí schopnosti |
Student zdokonalí tvůrčí schopnosti |
Student zvýší profesionalitu v oboru reklamní i kreativní fotografie |
Student zvýší profesionalitu v oboru reklamní i kreativní fotografie |
Rozvíjí dále své znalosti a dovednosti, získané v přechozím studiu fotografického oboru. |
Rozvíjí dále své znalosti a dovednosti, získané v přechozím studiu fotografického oboru. |
rozvine schopnost samostatné kreativní tvorby a hledání tématu |
rozvine schopnost samostatné kreativní tvorby a hledání tématu |
rozvine své kreativní myšlení |
rozvine své kreativní myšlení |
Odborné dovednosti |
---|
Student zvýší profesionalitu v oboru reklamní i kreativní fotografie |
Student zvýší profesionalitu v oboru reklamní i kreativní fotografie |
Suverénně ovládá potřebnou fotografickou techniku |
Suverénně ovládá potřebnou fotografickou techniku |
Je schopen kreativní tvorby a skladby publikace na dané téma |
Je schopen kreativní tvorby a skladby publikace na dané téma |
Suverénně ovládá světelnou techniku a práci s kombinovaným světlem |
Suverénně ovládá světelnou techniku a práci s kombinovaným světlem |
Zvládá jakýkoli kreativní úkol v oblasti reklamní fotografie |
Zvládá jakýkoli kreativní úkol v oblasti reklamní fotografie |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Týmová práce |
Grafické a výtvarné činnosti |
Grafické a výtvarné činnosti |
Analýza uměleckého díla |
Analýza uměleckého díla |
Individuální práce studentů |
Týmová práce |
Individuální práce studentů |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Známkou |
Analýza uměleckého díla |
Analýza uměleckého díla |
Známkou |
Doporučená literatura
|
-
Edice knih Pro Lighting, všechny svazky.
-
Je zadávána individuálně podle charakteru úkolu.
-
Všechny dostupné fotografické monografie týkající se konkrétního tématu.
-
JINDRA, Jan. Reklamní a produktová fotografie. Praha: Computer Press, 2011. ISBN 9788025131121.
-
LEIBOVITZ, Annie. Annie Leibovitz at Work Hardcover.. London: The Random House Group, 2011. ISBN 978022408757.
-
POHRIBNÝ, Jan. Kreativní barva.. Brno: Zoner Press, 2016. ISBN 9788074133329.
|