Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. - 2. fotografování předmětů v ateliéru a v improvizovaném interiérovém prostředí 3. - 4. způsoby svícení a fotografování 5. - 6. mezioborová spolupráce grafik a fotograf 7. - 8. světelná technika, barevné skladby obrazu, dějiny fotografie 9. - 10. problematika fotografování table-top 11. - 12. workflow reklamní zakázky 13. práce s layoutem
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Semestrální práce
- 15 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Zná fotografickou techniku, základy práce se světlem a zpracování dat. |
Zná fotografickou techniku, základy práce se světlem a zpracování dat. |
Odborné dovednosti |
---|
Samostaně fotografovat v ateliéru i exteriéru a zpracovat obrazová data v softwaru. |
Samostaně fotografovat v ateliéru i exteriéru a zpracovat obrazová data v softwaru. |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
metodika koncepce katalogu produktu |
metodika koncepce katalogu produktu |
návrh konkrétního obrazového řešení katalogu |
návrh konkrétního obrazového řešení katalogu |
příprava produkce - lokace, technika, personální a technické zabezpečení, zpracování dat |
příprava produkce - lokace, technika, personální a technické zabezpečení, zpracování dat |
realizace fotografií ve vybrané lokaci |
realizace fotografií ve vybrané lokaci |
zpracování dat - postprodukce |
zpracování dat - postprodukce |
Student samostatně realizuje produktové fotografie s využitím netradičního osvětlení v interiéru i exteriéru. Dokáže vytvořit obrazovou koncepci a prezentaci PR produktu. |
Student samostatně realizuje produktové fotografie s využitím netradičního osvětlení v interiéru i exteriéru. Dokáže vytvořit obrazovou koncepci a prezentaci PR produktu. |
Odborné dovednosti |
---|
ovládá proces tvorby profesionálního katalogu produktu |
ovládá proces tvorby profesionálního katalogu produktu |
umí ideově připravit koncepci katalogu |
umí ideově připravit koncepci katalogu |
umí postupovat tak, aby zajistil potřebnou kvalitu produkce |
umí postupovat tak, aby zajistil potřebnou kvalitu produkce |
umí zpracovat data v potřebně kvalitě pro předání grafickému studiu |
umí zpracovat data v potřebně kvalitě pro předání grafickému studiu |
ve spolupráci s grafickým studiem je schopen zajistit adekvátní tisk katalogu či videoprezentaci produktu |
ve spolupráci s grafickým studiem je schopen zajistit adekvátní tisk katalogu či videoprezentaci produktu |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Pracovní činnosti (dílny) |
Pracovní činnosti (dílny) |
Odborné dovednosti |
---|
Pracovní činnosti (dílny) |
Pracovní činnosti (dílny) |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Rozbor portfolia studenta |
Rozbor portfolia studenta |
Doporučená literatura
|
-
základy práce. .
-
Jan Pohribny. Kreativni svetlo ve fotografii. Brno, Zoner Press, 2012. ISBN 978-80-7413-143-1.
-
POHRIBNÝ, J. Kreativní barva ve fotografii. Brno, 2016. ISBN 978-80-7413-332-9.
-
Roman Pihan. Mistrovství práce se světlem. Institut digitální fotografie, 2008. ISBN 978-80-87155-02-8.
|