Vyučující
|
-
Jindra Jan, doc. MgA.
-
Noga Pavel, prof. Mgr. A. ArtD.
-
Novák Pavel, MgA.
-
Stránský Bohuslav, MgA. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. - 13.: - pochopení principů práce s informacemi - osvojení schopnosti analýzy a z ní vyplývající dobře navržené struktury, organizace obsahu sdělení - vizualizace informací z hlediska jejich hierarchie, agregace, funkce, dynamiky, distribuce apod. s ohledem na potřeby uživatele, prostředí a použitou technologii - kombinace reálných úkolů (kde je kladen důraz na realizovatelnost řešení), úkolů akademických (kde nemusí být realizovatelnost řešení zcela podmínkou) a experimentálních či vizionářských zadání (důraz je kladen na myšlenku a její prezentaci, ne realizovatelnost) - vyučující vede studenty k samostatnému, kritickému způsobu myšlení, upozorňuje na chyby a nabízí principy vedoucí k možným řešením
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 112 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Odborné dovednosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Student dokáže definovat podmínky pro řešení uměleckého projektu. |
Student dokáže definovat podmínky pro řešení uměleckého projektu. |
Student umí lépe definovat organizaci obsahu sdělení. |
Student umí lépe definovat organizaci obsahu sdělení. |
Student umí lépe definovat estetiku své tvorby. |
Student umí lépe definovat estetiku své tvorby. |
Student dokáže popsat záměr svého projektu. |
Student dokáže popsat záměr svého projektu. |
Student dokáže vysvětlit technologická specifika projektu. |
Student dokáže vysvětlit technologická specifika projektu. |
Odborné dovednosti |
---|
Student trénuje schopnosti reagovat na různá zadání. |
Student trénuje schopnosti reagovat na různá zadání. |
Student umí vyřešit posloupnost práce s informacemi. |
Student umí vyřešit posloupnost práce s informacemi. |
Student dovede lépe analyzovat svoje dílo. |
Student dovede lépe analyzovat svoje dílo. |
Student umí vyřešit experimentální fotografické zadání. |
Student umí vyřešit experimentální fotografické zadání. |
Student umí aplikovat kritické myšlení. |
Student umí aplikovat kritické myšlení. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza uměleckého díla |
Analýza uměleckého díla |
Odborné dovednosti |
---|
Grafické a výtvarné činnosti |
Grafické a výtvarné činnosti |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Doporučená literatura
|
-
Povinná i doporučená: Je zadávána individuálně podle charakteru úkolu..
|