Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. Úvodní hodina, ateliérové zadání, požadavky ke splnění předmětu 2. Brainstorming, moodboard, storyboard 3. Konzultace nad rozpracovaným tématem 4. Konzultace nad rozpracovaným tématem 5. Konzultace nad rozpracovaným tématem 6. Realizace pracovních modelů 7. Konzultace nad rozpracovaným tématem 8. Konzultace nad rozpracovaným tématem 9. Realizace modelů kolekce, produktové řady z finálního materiálu 10. Konzultace nad rozpracovaným tématem 11. Konzultace nad rozpracovaným tématem 12. Konzultace nad rozpracovaným tématem 13. Vyhodnocení zadání
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 7 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 17 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Orientace v oblasti šití, technologie a terminologie. |
Orientace v oblasti šití, technologie a terminologie. |
Odborné dovednosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
- charakterizovat co je to technologický postup |
- charakterizovat co je to technologický postup |
- popsat oddělovací proces |
- popsat oddělovací proces |
- popsat tepelnětvarovací proces |
- popsat tepelnětvarovací proces |
- popsat spojovací proces |
- popsat spojovací proces |
- popsat jednotlivé výrobní operace |
- popsat jednotlivé výrobní operace |
Odborné dovednosti |
---|
- identifikovat optimální technologický postup |
- identifikovat optimální technologický postup |
- identifikovat a zvoliť správnu technologickú dokumentaci |
- identifikovat a zvoliť správnu technologickú dokumentaci |
- identifikovat pořadí jednotlivých výrobních operací |
- identifikovat pořadí jednotlivých výrobních operací |
- rozlišit způsoby spojování jednotlivých oděvních součástek |
- rozlišit způsoby spojování jednotlivých oděvních součástek |
- rozlišit způsoby oddělování jednotlivých oděvních součástek |
- rozlišit způsoby oddělování jednotlivých oděvních součástek |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Odborné dovednosti |
---|
Analýza uměleckého díla |
Analýza uměleckého díla |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Systematické pozorování studenta |
Systematické pozorování studenta |
Analýza edukačního materiálu |
Analýza edukačního materiálu |
Doporučená literatura
|
-
BAUGH, Gail. Encyklopedie textilních materiálů. Praha, 2012. ISBN 978-80-7391-616-9.
-
Fashionary International Ltd. Fashionpedia: The Visual Dictionary of Fashion Design. Hong Kong: Fashionary International Ltd, 2017. ISBN 978-988-13547-6-1.
-
KAWAMURA, Yuniya. Fashion-ology: an introduction to fashion studies. New York: Bloomsbury, 2018. ISBN 9781474278478.
-
SIXTA, J. a ŽIŽKA, Miroslav. LOGISTIKA ? používané metody.. Brno: Computer Press,, 2009. ISBN 978-80-251- 2563-.
-
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Řízení výroby a nákupu. Praha, Grada. 2007.
-
TRAVERS-SPENCER, S. et al. The fashion designers direktory of shape and form, 1st ed.. London: Laurence King Publishing, 2008.
|