Vyučující
|
-
Petříčková Kristýna, doc. MgA. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Obsah předmětu: 1. Trendy, tendence a Metaverse 2. Digitální platformy a jejich možnosti 3. Možnosti digitální prezentace 4. Úvod do postprodukce v Clo3D 5. Nástroje pro hyper-realizmus 6. Rendrování 7. Simulace a animace 8. Nástroje 3D prezentace bez použití avatara 9. Import a export - kompatibilita Clo3D s jinými softwary a následné možnosti 10. Tvorba prostředí 11. Tvorba digitální přehlídky 12. Seznámení se s komerčními platformami a nástroji na tvorbu 3D produktů 13. Pokročilé nástroje v Clo3D
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Základní znalosti z navrhování oděvů a tvorby střihů. |
Základní znalosti z navrhování oděvů a tvorby střihů. |
Odborné dovednosti |
---|
Student dokáže navrhnout jednoduchý oděv a připravit pro něj střih. |
Student dokáže navrhnout jednoduchý oděv a připravit pro něj střih. |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
KAOD/PMOD2: Počítačové metody OD 2 Odborné znalosti: |
KAOD/PMOD2: Počítačové metody OD 2 Odborné znalosti: |
- definovat základní pojmy pracovního prostředí CLO3D |
- definovat základní pojmy pracovního prostředí CLO3D |
- popsat tvorbu střihu na modelu vytvořeném v 2D a 3D prostředí |
- popsat tvorbu střihu na modelu vytvořeném v 2D a 3D prostředí |
- definovat problematiku digitalizace oděvní výroby |
- definovat problematiku digitalizace oděvní výroby |
- definovat problematiku postprodukce digitalizace oděvní výroby |
- definovat problematiku postprodukce digitalizace oděvní výroby |
- definovat proces navrhování a postup výrobního procesu modelu pro jeho realizaci v digitálním prostředí |
- definovat proces navrhování a postup výrobního procesu modelu pro jeho realizaci v digitálním prostředí |
Odborné dovednosti |
---|
KAOD/PMOD2: Počítačové metody OD 2 Odborné dovednosti: |
KAOD/PMOD2: Počítačové metody OD 2 Odborné dovednosti: |
- realizovat jednoduchý oděv pomocí výpočetní techniky |
- realizovat jednoduchý oděv pomocí výpočetní techniky |
- realizovat střih pro tvorbu oděvu pomocí výpočetní techniky |
- realizovat střih pro tvorbu oděvu pomocí výpočetní techniky |
- aplikovat principy oděvní tvorby s využitím 3D softwaru |
- aplikovat principy oděvní tvorby s využitím 3D softwaru |
- aplikovat vytváření a editace střihu pomocí polygonů |
- aplikovat vytváření a editace střihu pomocí polygonů |
- aplikuje pokročilé metody pro práci s materiály |
- aplikuje pokročilé metody pro práci s materiály |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
E-learning |
E-learning |
Odborné dovednosti |
---|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
E-learning |
E-learning |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Systematické pozorování studenta |
Systematické pozorování studenta |
Doporučená literatura
|
-
Design: the definitive visual guide. London: DK, 2021. ISBN 978-0-2414-1295-4.
-
BALL, Matthew. The Metaverse: And How It Will Revolutionize Everything. Liveright Pub Corp, 2022. ISBN 9781324092032.
-
CUEVAS, D. Diego Garcia. Advanced 3D Printing with Grasshopper: Clay and FDM. Nezávisle vydáno, 2020. ISBN 979-8635379011.
-
HACKL, Cathy et al. Navigating the Metaverse: A Guide to Limitless Possibilities in a Web 3.0 World. Wiley John + Sons, 2022. ISBN 978-1-119-89899-3.
-
LOMBARD, Matt. SolidWorks surfacing and complex shape modeling bible. Indianapolis: Wiley Publishing, 2008. ISBN 9780470258231.
-
PAGÁČ, Marek. Učebnice SolidWorks. V Brně: Nová média, 2017. ISBN 9788027009183.
-
SACHIDANAND, Jha. Rhinoceros 3D Exercises: 200 3D Practice Exercises For RHINOCEROS 3D and Other Feature-Based 3D Modeling Software. Independently Published, 2019. ISBN 9781071167403.
|