Vyučující
|
-
Harantová Lenka, Ing. Ph.D.
-
Petříčková Kristýna, doc. MgA. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Pokrytá témata: Marketing a marketingový mix Význam a tvorba ceny v módním průmyslu Psychologie vnímání slev a podpory prodeje v oblasti fashion Základní marketingové analýzy a segmentace zákazníků v oblasti fashion Komunikační mix a jeho specifika pro daný trh Základní pojmy a specifikace módního průmyslu Fashion management
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Základní orientace v oblasti Fashion Design. |
Základní orientace v oblasti Fashion Design. |
Výsledky učení |
---|
- Definovat Fashion Marketing |
- Definovat Fashion Marketing |
- Vysvětlit psychologii slev v oblasti fashion |
- Vysvětlit psychologii slev v oblasti fashion |
- Vysvětlit specifika segmentace zákazníků v oblasti fashion business |
- Vysvětlit specifika segmentace zákazníků v oblasti fashion business |
- Definovat pojmy: fast fashion, slow fashion, ultra fast fashion a vysvělit rozdíly |
- Definovat pojmy: fast fashion, slow fashion, ultra fast fashion a vysvělit rozdíly |
- Vyjmenovat specifické nástroje komunikačního mixu v oblasti módy |
- Vyjmenovat specifické nástroje komunikačního mixu v oblasti módy |
Odborné dovednosti |
---|
- Vyjmenovat nástroje komunikačního mixu |
- Vyjmenovat nástroje komunikačního mixu |
- Definovat cílovou skupinu a vytvořit personu |
- Definovat cílovou skupinu a vytvořit personu |
- Sestavit SWOT analýzu vlastní značky |
- Sestavit SWOT analýzu vlastní značky |
- Rozpoznat rozdíly v psychologii slev haute couture a fast fashion |
- Rozpoznat rozdíly v psychologii slev haute couture a fast fashion |
- Identifikovat hlavní úskalí tvorby ceny |
- Identifikovat hlavní úskalí tvorby ceny |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Přednášení |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Systematické pozorování studenta |
Systematické pozorování studenta |
Analýza edukačního materiálu |
Analýza edukačního materiálu |
Doporučená literatura
|
-
BICKLE, Marianne. Fashion Marketing. Bloomsbury Academic Fairchild, 2010. ISBN 9781563677380.
-
BURNS, Leslie Davis a Kathy K. MULLET. The business of fashion: designing, manufacturing, and marketing. Sixth edition. New York: Fairchild books, 2020. ISBN 978-1-5013-6100-5.
-
HAUNEROVÁ Klára et al. Fashion management. Praha, 2019. ISBN 978-80-271-2113-7.
-
KOUMBIS, Dimitri. An introduction to fashion retailing: from managing to merchandising. Second edition. London: Bloomsbury visual arts, 2021. ISBN 978-1-350-09827-5.
-
WOLFE, Mary Gorgen. Fashion Marketing & Merchandising. Fifth edition. Tinley Park, IL: The Goodheart-Willcox Company, 2019. ISBN 978-1-63563-145-6.
|