Název předmětu | Fashion marketing 2 |
---|---|
Kód předmětu | KAOD/FSMK2 |
Organizační forma výuky | Přednáška + Seminář |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
1. Specifické nástroje fashion marketingu 2. Historie týdnů módy 3. Aktuální marketingové trendy týdnů módy 4. Historie, vývoj a aktuální situace na poli módních časopisů 5. Specifika reklamy v módním průmyslu 6. Public Relations a jeho aplikace na fashion business 7. Celebrity Endorsement 8. Visual Merchandising 9. Nástroje prezentace módy ve filmu 10. Osobní prodej a jeho specifika dle jednotlivých kategorií módních značek 11. Trendy v online nakupování 12. Aktuální trendy ve fashion marketingu 13. Udržitelnost a její význam v módním marketingu
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|