Předmět: Fashion marketing 1

» Seznam fakult » FMK » KAOD
Název předmětu Fashion marketing 1
Kód předmětu KAOD/FSMK1
Organizační forma výuky Přednáška + Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Petříčková Kristýna, doc. MgA. Ph.D.
  • Harantová Lenka, Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
1. Marketing 2. Vymezení marketingového mixu 3. Základní pojmy a specifikace módního průmyslu 4. Kategorie módních značek 5. Význam ceny v módním průmyslu 6. Metody tvorby ceny 7. Psychologie vnímání slev 8. Podpora prodeje a její nástroje v oblasti módy 9. Specifika distribuce v módním průmyslu 10. Základní marketingové analýzy 11. Segmentace zákazníků ve fashion business 12. Mystery shopping jako nástroj hodnocení kvality služeb v módních řetězcích 13. Komunikační mix a jeho specifika pro daný trh

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Doporučená literatura


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr