Název předmětu | Fashion marketing 1 |
---|---|
Kód předmětu | KAOD/FSMK1 |
Organizační forma výuky | Přednáška + Seminář |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
1. Marketing 2. Vymezení marketingového mixu 3. Základní pojmy a specifikace módního průmyslu 4. Kategorie módních značek 5. Význam ceny v módním průmyslu 6. Metody tvorby ceny 7. Psychologie vnímání slev 8. Podpora prodeje a její nástroje v oblasti módy 9. Specifika distribuce v módním průmyslu 10. Základní marketingové analýzy 11. Segmentace zákazníků ve fashion business 12. Mystery shopping jako nástroj hodnocení kvality služeb v módních řetězcích 13. Komunikační mix a jeho specifika pro daný trh
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|