Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. Úvodní hodina, ateliérové zadání, požadavky ke splnění předmětu 2. Brainstorming, moodboard, storyboard 3. Konzultace nad rozpracovaným tématem 4. Konzultace nad rozpracovaným tématem 5. Konzultace nad rozpracovaným tématem 6. Realizace pracovních modelů 7. Konzultace nad rozpracovaným tématem 8. Konzultace nad rozpracovaným tématem 9. Realizace modelů kolekce, produktové řady z finálního materiálu 10. Konzultace nad rozpracovaným tématem 11. Konzultace nad rozpracovaným tématem 12. Konzultace nad rozpracovaným tématem 13. Vyhodnocení zadání
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Příprava na zkoušku
- 16 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 16 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 16 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 52 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Samostatná tvořivá činnost, flexibilita a kreativita. |
Samostatná tvořivá činnost, flexibilita a kreativita. |
Odborné dovednosti |
---|
Student by měl zúročit všechny nabyté praktické zkušenosti z předcházejících semestrů. |
Student by měl zúročit všechny nabyté praktické zkušenosti z předcházejících semestrů. |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
KAOD/AT5: Ateliér Design oděvu 5 Odborné znalosti: |
KAOD/AT5: Ateliér Design oděvu 5 Odborné znalosti: |
- vyjmenovat základní pojmy z oděvní terminologie, které student používá ve své oděvní kolekci |
- vyjmenovat základní pojmy z oděvní terminologie, které student používá ve své oděvní kolekci |
- definovat klíčová slova vytvořené kolekce oděvů |
- definovat klíčová slova vytvořené kolekce oděvů |
- definovat siluety modelů v kolekci |
- definovat siluety modelů v kolekci |
- popsat technologický postup tvorby kolekce |
- popsat technologický postup tvorby kolekce |
- vysvětlit zpracování vytvořených modelů |
- vysvětlit zpracování vytvořených modelů |
Odborné dovednosti |
---|
KAOD/AT5: Ateliér Design oděvu 5 Odborné dovednosti: |
KAOD/AT5: Ateliér Design oděvu 5 Odborné dovednosti: |
- navrhnout oděvní kolekci nebo produktovou řadu modelů |
- navrhnout oděvní kolekci nebo produktovou řadu modelů |
- vytvořit oděvní kolekci nebo produktovou řadu modelů |
- vytvořit oděvní kolekci nebo produktovou řadu modelů |
- realizovat vybrané modely |
- realizovat vybrané modely |
- aplikovat získané poznatky do výsledné oděvní kolekce |
- aplikovat získané poznatky do výsledné oděvní kolekce |
- analyzovat inspirační zdroje při vytváření oděvní kolekce |
- analyzovat inspirační zdroje při vytváření oděvní kolekce |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Odborné dovednosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza prezentace studenta |
Analýza prezentace studenta |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Systematické pozorování studenta |
Systematické pozorování studenta |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
Fashion: a history from the 18th to the 20th century: the collection of the Kyoto Costume Institute. Köln: Taschen, 2017. ISBN 9783836557191.
-
Individuální výběr literatury dle zvoleného tématu zadání. .
-
Fashionary International Ltd. Fashionpedia: The Visual Dictionary of Fashion Design. Hong Kong: Fashionary International Ltd, 2019. ISBN 9789881354761.
-
Fashionary. The fashion business manual: an illustrated guide to building a fashion brand. Hong Kong: Fashionary, 2021. ISBN 978-988-77109-7-4.
-
LAPŠANSKÁ, Dana. Kapitoly z módného marketingu a stylingu. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2014. ISBN 9788074544705.
-
LIPOVETSKY, Gilles. Říše pomíjivosti. Móda a její úděl v moderních společnostech. Praha: Prostor, 2010. ISBN 9788072602292.
-
www.nowfashion.com. www.nowfashion.com. Condé Nast. 2019.
|