Předmět: Produkce a management v oblasti kulturních a kreativních odvětví

» Seznam fakult » FMK » KAME
Název předmětu Produkce a management v oblasti kulturních a kreativních odvětví
Kód předmětu KAME/SZZ2P
Organizační forma výuky bez kontaktní výuky
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 0
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Vázalová Gartnerová Eva, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
Státnicové otázky budou zveřejněny dle harmonogramu FMK na webu FMK.

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpokládá se úspěšné splnění všech předmětů studia a vypracování státnicových otázek zveřejněných dle harmonogramu FMK
Předpokládá se úspěšné splnění všech předmětů studia a vypracování státnicových otázek zveřejněných dle harmonogramu FMK
Výsledky učení
Student se orientuje ve veškerých vyučovaných oblastech studia Arts Managementu.
Student se orientuje ve veškerých vyučovaných oblastech studia Arts Managementu.
Vyučovací metody
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Doporučená literatura
  • Eco, U. Dějiny krásy. Praha : Argo, 2005. ISBN 80-7203-677-7.
  • Eco, Umberto. Meze interpretace. Praha : Karolinum, 2004. ISBN 80-246-0740-9.
  • Goodman, Nelson. Jazyky umění. Praha, 2007.
  • Horáček, Radek. Galerijní animace a zprostředkování umění : poslání, možnosti a podoby seznamování veřejnosti se soudobým výtvarným uměním prostřednictvím aktivizujících programů na výstavách. 1998. ISBN 80-7204-084-7.
  • kol aut. Nenávratné stopy. Zlín: UTB, 2019. ISBN 978-80-907641-0-.
  • Kolesár, Z. Kapitoly z dějin designu. Praha, 2005.
  • KORECKÝ, David, ed. Médium kurátor: role kurátora v současném českém umění.. 2009. ISBN 978-80-8660-351-3.
  • Odborné časopisy. Marketing a komunikace, Strategie, Trend Marketing.
  • Smolíková, M. Management umění. VŠUP, 2008. ISBN 978-80-86863-24-5.
  • Svoboda, V. a kol. Vystavujeme na veletrhu - jak expozici připravit a realizovat, aby splnila všechny požadované cíle. Praha : Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-645-4.
  • Sýkorová Lenka. Konečně spolu, Česká nezávislá galerijní scéna 1990? 2011. Ústí nad Labem: FUD UJEP, 2011. Ústí nad Labem: FUD UJEP, 2011. ISBN 978-80-7414-419-6.
  • Sýkorová Lenka. Nezávislé kurátorství ve volném čase. Ústí nad Labem: FUD UJEP, 2017. ISBN 978-80-7561-028-7.
  • VESELÁ, Romana, ed. Místo sdílené uměním. Ústí nad Labem, 2014.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr