Vyučující
|
-
Vázalová Gartnerová Eva, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Návštěva kulturních a kreativních institucí 2. Komentovaná prohlídka 3. Zadání 4. Zpracování 5. Konzultace 6. Vyhodnocení
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 12 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
Pochopení struktury a dynamiky vysokoškolského studia a specifik ateliérové práce. |
Pochopení struktury a dynamiky vysokoškolského studia a specifik ateliérové práce. |
Znalost prostředí kreativních a kulturních průmyslů a jejich významu pro společnost. |
Znalost prostředí kreativních a kulturních průmyslů a jejich významu pro společnost. |
Povědomí o principech udržitelnosti, inkluze a diverzity a jejich aplikace v kreativních projektech. |
Povědomí o principech udržitelnosti, inkluze a diverzity a jejich aplikace v kreativních projektech. |
Znalost experimentálních a inovativních metod v tvůrčím procesu a jejich významu pro rozvoj nových řešení. |
Znalost experimentálních a inovativních metod v tvůrčím procesu a jejich významu pro rozvoj nových řešení. |
Znalost evropských kulturních trendů a institucí a jejich vliv na lokální a globální kreativní průmysly. |
Znalost evropských kulturních trendů a institucí a jejich vliv na lokální a globální kreativní průmysly. |
Odborné dovednosti |
---|
Schopnost efektivně spolupracovat v týmu, vytvářet pravidla a vztahy podporující týmovou dynamiku. |
Schopnost efektivně spolupracovat v týmu, vytvářet pravidla a vztahy podporující týmovou dynamiku. |
Dovednost sebereflexe a osobního růstu, posilování tvůrčí odvahy a rozvoj vlastní osobnosti. |
Dovednost sebereflexe a osobního růstu, posilování tvůrčí odvahy a rozvoj vlastní osobnosti. |
Schopnost formulovat a obhajovat své názory a myšlenky v kontextu kreativních průmyslů. |
Schopnost formulovat a obhajovat své názory a myšlenky v kontextu kreativních průmyslů. |
Schopnost kriticky a koncepčně uvažovat o různých tématech a úkolech, hledat inovativní a experimentální řešení. |
Schopnost kriticky a koncepčně uvažovat o různých tématech a úkolech, hledat inovativní a experimentální řešení. |
Dovednost přizpůsobit se novému prostředí a různým zadáním, reagovat na změny a nové výzvy. |
Dovednost přizpůsobit se novému prostředí a různým zadáním, reagovat na změny a nové výzvy. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Exkurze |
Exkurze |
Odborné dovednosti |
---|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Pozorování |
Pozorování |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Rozhovor |
Rozhovor |
Rozbor portfolia studenta |
Rozbor portfolia studenta |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
|