Předmět: Brandbuilding

» Seznam fakult » FMK » KAME
Název předmětu Brandbuilding
Kód předmětu KAME/MPIAM
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština, Čeština, Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Vázalová Gartnerová Eva, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
Úvod do kulturních a kreativních průmyslů Historie a vývoj kulturní politiky Kulturní management a jeho role v praxi Mezinárodní kulturní politika: trendy a výzvy Inkluze a přístupnost v kultuře Kreativní ekonomika a její dopad na společnost Digitalizace a nové technologie v kulturním sektoru Interdisciplinarita v kulturních a kreativních průmyslech Udržitelnost v kulturním managementu Kulturní projekty a financování Práce s komunitami a participativní projekty Etika a kulturní politika ve 21. století

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Doporučená literatura
  • HAMPEL, Annika. Fair cooperation: a new paradigm for culural diplomacy and arts management. Bruxelles. 2017.
  • ROSAMUND, Davies. Introducing the Creative Industries: From Theory to Practice. SAGE: Publications. 2013.
  • TAYLOR, J. Visual arts management: Mastering management in the creative and cultural industries. Milton Park, Abingdon, Oxon: Routledge, 2018. ISBN 9781134852697.
  • Taylor, Jeffrey. Visual Arts Management. Oxon: Routledge, 2018. ISBN 978-1138684713.
  • TONKS, Ann. The A to Z of arts management: reflections on theory and reality. New York. 2020.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr