Název předmětu | Brandbuilding |
---|---|
Kód předmětu | KAME/MPIAM |
Organizační forma výuky | Seminář |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština, Čeština, Čeština |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Úvod do kulturních a kreativních průmyslů Historie a vývoj kulturní politiky Kulturní management a jeho role v praxi Mezinárodní kulturní politika: trendy a výzvy Inkluze a přístupnost v kultuře Kreativní ekonomika a její dopad na společnost Digitalizace a nové technologie v kulturním sektoru Interdisciplinarita v kulturních a kreativních průmyslech Udržitelnost v kulturním managementu Kulturní projekty a financování Práce s komunitami a participativní projekty Etika a kulturní politika ve 21. století
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|