Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Realizační proces v grafickém designu Řemeslník, autor nebo producent? Politika graf. designu 1 (společenské vztahy, komunikace, organizace zakázky) Politika graf. designu 2 (prezentace zakázky) Politika graf. designu 3 (soutěže, tendry) Metody graf. designu 1 (workflow, brief, brainstorming, vizualizace, diagram) Metody graf. designu 2 (analýza, návrh, selekce, hodnocení, prototyp, test) Technologie 1 (tisk, správa barev, pre-press, papír) Technologie 2 (materiály, 3D) Technologie 3 (digitální média) Technologie 4 (maketa, model, mock-up) Ekonomika graf. designu 1 (strategie, pracovní pozice, agentury, spolupráce, svobodné povolání) Ekonomika graf. designu 2 (kalkulace) Ekonomika graf. designu 3 (smlouva, autorská práva, termíny, honorář) Portfolio, sociální sítě, osobní workflow a produkce
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 37 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
orientovat se v aktuálních i historických výrobních, společenských, ekonomických procesech spojených s grafickým designem |
orientovat se v aktuálních i historických výrobních, společenských, ekonomických procesech spojených s grafickým designem |
Odborné dovednosti |
---|
samostatné koncepční myšlení, schopnost analýzy stavu |
samostatné koncepční myšlení, schopnost analýzy stavu |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
realizační proces v grafickém designu |
realizační proces v grafickém designu |
autor nebo producent |
autor nebo producent |
metody produkce v grafickém designu |
metody produkce v grafickém designu |
vztahy v realizaci grafického designu |
vztahy v realizaci grafického designu |
ekonomika grafického designu |
ekonomika grafického designu |
implementation process in graphic design author or producer production methods in graphic design relationships in graphic design implementation economics of graphic design |
implementation process in graphic design author or producer production methods in graphic design relationships in graphic design implementation economics of graphic design |
Odborné dovednosti |
---|
řídit proces realizace zakázky |
řídit proces realizace zakázky |
komunikovat s klientem a výrobou |
komunikovat s klientem a výrobou |
prezentovat úspěšně návrh |
prezentovat úspěšně návrh |
orientovat se v technologii výroby |
orientovat se v technologii výroby |
zvládnout ekonomickou stránku zakázky |
zvládnout ekonomickou stránku zakázky |
manage the process of order implementation communicate with the client and production present a successful design be familiar with production technology handle the economic side of the job |
manage the process of order implementation communicate with the client and production present a successful design be familiar with production technology handle the economic side of the job |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Pracovní činnosti (dílny) |
Pracovní činnosti (dílny) |
Odborné dovednosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Grafické a výtvarné činnosti |
Grafické a výtvarné činnosti |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza prezentace studenta |
Analýza prezentace studenta |
Analýza edukačního materiálu |
Analýza edukačního materiálu |
Recenze |
Recenze |
Doporučená literatura
|
-
Bourriaud, Nicolas. Postprodukce. Tranzit, 2004. ISBN 80-903452-0-4.
-
Twemlow, Alice. What Is Graphic Design For?. RotoVision, 2006. ISBN 978-2940361076.
|