Předmět: Teorie a technologie GD 3

» Seznam fakult » FMK » KAGD
Název předmětu Teorie a technologie GD 3
Kód předmětu KAGD/MD3TT
Organizační forma výuky Přednáška + Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Dosoudilová Jana, MgA.
Obsah předmětu
Tisková produkce a výrobní technologie

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Praktické procvičování, Individuální práce studentů, Exkurze
  • Účast na výuce - 26 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 24 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Základní znalosti o polygrafii, produkci a produktech
Základní znalosti o polygrafii, produkci a produktech
Výsledky učení
Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu Popsat metody použité při zpracování úkolu Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením
Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu Popsat metody použité při zpracování úkolu Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením
Odborné dovednosti
aktivně sleduje dění v oboru, dovede prezentovat svůj kritický názor dokáže rozpoznat krátkodobý trend od dlouhodobé tendence popsat proces tvorby vizuálních systémů definovat, co je to informační architektura vysvětlit koncept udržitelného designu definovat vizuální styl a vizuální design
aktivně sleduje dění v oboru, dovede prezentovat svůj kritický názor dokáže rozpoznat krátkodobý trend od dlouhodobé tendence popsat proces tvorby vizuálních systémů definovat, co je to informační architektura vysvětlit koncept udržitelného designu definovat vizuální styl a vizuální design
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Individuální práce studentů
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Individuální práce studentů
Exkurze
Přednášení
Přednášení
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Exkurze
Hodnotící metody
Známkou
Známkou
Doporučená literatura
  • FASSATI, Tomáš. Gramatika praktické vizuální komunikace. Benešov, 2001. ISBN 8090314436.
  • Gavin Ambrose/Paul Harris. Formát Grafický design. Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2966-1.
  • Gavin Ambrose/Paul Harris. Tisk a dokončující práce. Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2968-5.
  • Kolín, J. Produkce TV spotů v reklamní agentuře.
  • Melvin L. Defleur, Sandra J. Ballová-Rokeachová. Teorie masové komunikace. Univerzita Karlova, Vydavatelství Karolinum. ISBN 80-7184-099-8.
  • Michálek, Ondřej. Magie otisku. Vutium, 2016. ISBN 978-80-7391-.
  • Starmer, Anna. Barevná Harmonie. Slovart, 2007. ISBN 978-80-7485-.
  • Stránský, V. Produkce uměleckých pořadů.
  • Tellis, G.J. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada, 2000.
  • Vysekalová, Jitka. Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-2196-5.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr