Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Předmět zahrnuje seznámení s bitmapovými editory a vektorovými editory, zejména Adobe Photoshop a Adobe Illustrátor. Předmět zahrnuje prezentaci a srovnání s jinými editory. Předmět zahrnuje soustavné procvičování daných funkcí, tak aby byl schopen je použít v konkrétních úkolech.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Rozlišovat mezi bitmapovou a vektorovou grafikou. Zvolit vhodný software k požadovanému úkolu. |
Rozlišovat mezi bitmapovou a vektorovou grafikou. Zvolit vhodný software k požadovanému úkolu. |
Odborné dovednosti |
---|
Použít program Adobe Photoshop a Adobe Illustrátor pro základní úkoly, využít jeho funkce. Přichystat si potřebný materiál pro plnění nastavených úkolů. |
Použít program Adobe Photoshop a Adobe Illustrátor pro základní úkoly, využít jeho funkce. Přichystat si potřebný materiál pro plnění nastavených úkolů. |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
vyjmenovat základní nástroje pro tvorbu vektorové grafiky vyjmenovat základní nástroje pro bitmapovou grafiku popsat rozdíl mezi vektorovým a bitmapovým softwarem popsat obsahové zpracování prezentace vlastního vizuálního stylu popsat technické zpracování prezentace vlastního vizuálního stylu |
vyjmenovat základní nástroje pro tvorbu vektorové grafiky vyjmenovat základní nástroje pro bitmapovou grafiku popsat rozdíl mezi vektorovým a bitmapovým softwarem popsat obsahové zpracování prezentace vlastního vizuálního stylu popsat technické zpracování prezentace vlastního vizuálního stylu |
Odborné dovednosti |
---|
využít aplikaci Adobe Photoshop v daném i vlastním projektu využít aplikaci Adobe Illustrator v daném i vlastním projektu navrhnout prezentaci vlastního projektu aplikovat vektorové formáty do bitmapowého softwaru vytvářet mockupy k prezentaci vytvořit logomanuál s využitím kombinací daných programů |
využít aplikaci Adobe Photoshop v daném i vlastním projektu využít aplikaci Adobe Illustrator v daném i vlastním projektu navrhnout prezentaci vlastního projektu aplikovat vektorové formáty do bitmapowého softwaru vytvářet mockupy k prezentaci vytvořit logomanuál s využitím kombinací daných programů |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Grafické a výtvarné činnosti |
Grafické a výtvarné činnosti |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Odborné dovednosti |
---|
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
Analýza prezentace |
Analýza prezentace |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Zpracování prezentace |
Zpracování prezentace |
Systematické pozorování studenta |
Systematické pozorování studenta |
Doporučená literatura
|
-
Fiell, Charlotte. Graphic design now. Köln : Taschen, 2005. ISBN 382284778X.
-
Gavin Ambrose/Paul Harris. DESIGNOVÉ MYŠLENÍ. Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3245-6.
-
Gavin Ambrose/Paul Harris. Formát Grafický design. Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2966-1.
|