Předmět: Teorie a technologie GD 1 - Produkce

» Seznam fakult » FMK » KAGD
Název předmětu Teorie a technologie GD 1 - Produkce
Kód předmětu KAGD/MD1TT
Organizační forma výuky Přednáška + Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
Obsah předmětu
- Tisková produkce a výrobní technologie, - Produkce eventů a sales promotion vč. výstavnictví, - Audiovizuální produkce, - Digitální produkce.

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Praktické procvičování, Individuální práce studentů, Exkurze
  • Účast na výuce - 28 hodin za semestr
  • Exkurze - 4 hodiny za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Základní povědomí o grafickém designu a produkci
Základní povědomí o grafickém designu a produkci
Výsledky učení
zná základní principy vizuální komunikace rozumí základním pravidlům tvorby layoutu ví, co je komunikační design, infografika, uživatelské rozhraní zná kvalitní příklady řešení v rámci a grafického designu zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu zdůvodnit volbu způsobu vizualizace
zná základní principy vizuální komunikace rozumí základním pravidlům tvorby layoutu ví, co je komunikační design, infografika, uživatelské rozhraní zná kvalitní příklady řešení v rámci a grafického designu zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu zdůvodnit volbu způsobu vizualizace
Odborné dovednosti
analyzovat stávající stav řešené problematiky navrhnout alternativy / možností řešení vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení aktivně sleduje dění v oboru, dovede prezentovat svůj kritický názor dokáže rozpoznat krátkodobý trend od dlouhodobé tendence popsat proces tvorby vizuálních systémů
analyzovat stávající stav řešené problematiky navrhnout alternativy / možností řešení vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení aktivně sleduje dění v oboru, dovede prezentovat svůj kritický názor dokáže rozpoznat krátkodobý trend od dlouhodobé tendence popsat proces tvorby vizuálních systémů
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Přednášení
Přednášení
Praktické procvičování
Exkurze
Praktické procvičování
Exkurze
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Hodnotící metody
Esej
Esej
Doporučená literatura
  • FASSATI, Tomáš. Gramatika praktické vizuální komunikace. Benešov, 2001. ISBN 8090314436.
  • Gavin Ambrose/Paul Harris. Formát Grafický design. Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2966-1.
  • Gavin Ambrose/Paul Harris. Tisk a dokončující práce. Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2968-5.
  • Kolín, J. Produkce TV spotů v reklamní agentuře.
  • Melvin L. Defleur, Sandra J. Ballová-Rokeachová. Teorie masové komunikace. Univerzita Karlova, Vydavatelství Karolinum. ISBN 80-7184-099-8.
  • Michálek, Ondřej. Magie otisku. Vutium, 2016. ISBN 978-80-7391-.
  • Starmer, Anna. Barevná Harmonie. Slovart, 2007. ISBN 978-80-7485-.
  • Stránský, V. Produkce uměleckých pořadů.
  • Tellis, G.J. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada, 2000.
  • Vysekalová, Jitka. Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-2196-5.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr