Vyučující
|
-
Skácel Václav, MgA.
-
Dosoudilová Jana, MgA.
-
Vyoralová Jana, MgA. Ph.D.
-
Jindra Jan, doc. MgA.
-
Prokop Jaroslav, doc. MgA.
|
Obsah předmětu
|
1. - 13. - pochopení principů práce s informacemi - osvojení schopnosti analýzy a z ní vyplývající dobře navržené struktury, organizace obsahu sdělení - vizualizace informací z hlediska jejich hierarchie, agregace, funkce, dynamiky, distribuce apod. s ohledem na potřeby uživatele, prostředí a použitou technologii - kombinace reálných úkolů (kde je kladen důraz na realizovatelnost řešení), úkolů akademických (kde nemusí být realizovatelnost řešení zcela podmínkou) a experimentálních či vizionářských zadání (důraz je kladen na myšlenku a její prezentaci, ne realizovatelnost) - vyučující vede studenty k samostatnému, kritickému způsobu myšlení, upozorňuje na chyby a nabízí principy vedoucí k možným řešení
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 112 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Tvůrčí způsobilost studenta pro zvládnutí zadaného praktického projektu. |
Tvůrčí způsobilost studenta pro zvládnutí zadaného praktického projektu. |
Odborné dovednosti |
---|
Tvůrčí způsobilost studenta pro zvládnutí zadaného praktického projektu. |
Tvůrčí způsobilost studenta pro zvládnutí zadaného praktického projektu. |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu popsat metody použité při zpracování úkolu zdůvodnit volbu způsobu vizualizace vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením |
definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu popsat metody použité při zpracování úkolu zdůvodnit volbu způsobu vizualizace vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením |
Odborné dovednosti |
---|
identifikovat problém analyzovat stávající stav řešené problematiky navrhnout alternativy / možností řešení vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt |
identifikovat problém analyzovat stávající stav řešené problematiky navrhnout alternativy / možností řešení vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Sebereflexe |
Sebereflexe |
Analýza prezentace |
Analýza prezentace |
Grafické a výtvarné činnosti |
Grafické a výtvarné činnosti |
Odborné dovednosti |
---|
Analýza uměleckého díla |
Analýza uměleckého díla |
Grafické a výtvarné činnosti |
Grafické a výtvarné činnosti |
Sebereflexe |
Sebereflexe |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza prezentace studenta |
Analýza prezentace studenta |
Příprava a přednes prezentace |
Příprava a přednes prezentace |
Zpracování prezentace |
Zpracování prezentace |
Doporučená literatura
|
-
Povinná i doporučená: Je zadávána individuálně podle charakteru úkolu. .
|