Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Student je schopen samostatně pracovat s pojmy a s problémy, týkající se jeho oboru. Student kriticky pracuje s literaturou a je schopen vlastního názoru na daný problém. |
Student je schopen samostatně pracovat s pojmy a s problémy, týkající se jeho oboru. Student kriticky pracuje s literaturou a je schopen vlastního názoru na daný problém. |
Rozumí povaze herního média a problematice navrhování her |
Rozumí povaze herního média a problematice navrhování her |
Zná historický vývoj herních technologií, studia a osobnosti |
Zná historický vývoj herních technologií, studia a osobnosti |
Rozumí odborné terminologii a technickým aspektům herního designu |
Rozumí odborné terminologii a technickým aspektům herního designu |
Zná design proces (postupy, přístupy, nástroje) návrhu herního prototypu |
Zná design proces (postupy, přístupy, nástroje) návrhu herního prototypu |
Orientuje se v možnostech a aktuálních herních trendech |
Orientuje se v možnostech a aktuálních herních trendech |
Odborné dovednosti |
---|
Dovede vysvětlit důležité pojmy a principy herního designu |
Dovede vysvětlit důležité pojmy a principy herního designu |
Dovede najít odpovídající zdroje a zkoumat danou problematiku |
Dovede najít odpovídající zdroje a zkoumat danou problematiku |
Dovede v dané problematice identifikovat příležitosti i slabá místa či rizika |
Dovede v dané problematice identifikovat příležitosti i slabá místa či rizika |
Aktivně sleduje dění v oboru, dovede prezentovat svůj kritický názor |
Aktivně sleduje dění v oboru, dovede prezentovat svůj kritický názor |
Dokáže rozpoznat krátkodobý trend od dlouhodobé tendence |
Dokáže rozpoznat krátkodobý trend od dlouhodobé tendence |
Doporučená literatura
|
|