Předmět: Ateliér Game design 10

» Seznam fakult » FMK » KAGA
Název předmětu Ateliér Game design 10
Kód předmětu KAGA/MD0AT
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 15
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Novák Pavel, MgA.
Obsah předmětu
1. Úvodní hodina, ateliérové zadání, diplomová práce. 2. Brainstorming, moodboard nad tématem. 3. Brainstorming, moodboard nad tématem. 4. Konzultace nad rozpracovaným tématem. 5. Konzultace nad rozpracovaným tématem. 6. Konzultace nad rozpracovaným tématem. 8. Konzultace nad rozpracovaným tématem. 7. Konzultace nad rozpracovaným tématem. 9. Konzultace nad rozpracovaným tématem. 10. Konzultace nad rozpracovaným tématem. 11. Konzultace nad rozpracovaným tématem. 12. Finalizování prototypů, poslední konzultace. 13. Vyhodnocení zadání, finální prezentace.

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Grafické a výtvarné činnosti
  • Domácí příprava na výuku - 450 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Vysoká úroveň práce s grafickými programy a zúročení poznatků z předešlého studia výtvarných i teoretických předmětů je považováno za samozřejmost, stejně tak i schopnost prezentace vlastní práce ústní a písemnou formou. Student je schopen využívat aktuální poznatky a současné prostředky k navrhování inovativních řešení. Schopnost sebereflexe v průběhu práce na projektu, schopnost práce se zdroji (čas, dovednosti, materiál a technologie), vysoká motivace.
Vysoká úroveň práce s grafickými programy a zúročení poznatků z předešlého studia výtvarných i teoretických předmětů je považováno za samozřejmost, stejně tak i schopnost prezentace vlastní práce ústní a písemnou formou. Student je schopen využívat aktuální poznatky a současné prostředky k navrhování inovativních řešení. Schopnost sebereflexe v průběhu práce na projektu, schopnost práce se zdroji (čas, dovednosti, materiál a technologie), vysoká motivace.
Výsledky učení
Student dokáže identifikovat své přednosti a ty dále rozvíjet. Prohlubuje nejen své výtvarné a designérské dovednosti, ale i schopnost efektivního managementu projektu včetně prezentace výsledného řešení. Výsledky své práce je schopen kriticky reflektovat a stanovovat si další rozvojové cíle.
Student dokáže identifikovat své přednosti a ty dále rozvíjet. Prohlubuje nejen své výtvarné a designérské dovednosti, ale i schopnost efektivního managementu projektu včetně prezentace výsledného řešení. Výsledky své práce je schopen kriticky reflektovat a stanovovat si další rozvojové cíle.
Sebeprezentace
Sebeprezentace
Sebepropagace
Sebepropagace
Sociální sítě a tvorba online portfolia
Sociální sítě a tvorba online portfolia
Jak vytvořit životopis
Jak vytvořit životopis
Ucházení se o místo v herním průmyslu
Ucházení se o místo v herním průmyslu
Odborné dovednosti
Realizace a výzkum dané problematiky
Realizace a výzkum dané problematiky
Analýza problému
Analýza problému
Nastavit cíle projektu
Nastavit cíle projektu
Navrhnout řešení daného projektu
Navrhnout řešení daného projektu
Prezentace výsledného nývrhu
Prezentace výsledného nývrhu
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Grafické a výtvarné činnosti
Grafické a výtvarné činnosti
Hodnotící metody
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Analýza výkonů studenta
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Analýza výkonů studenta
Doporučená literatura
  • Jan JIRKOVSKÝ a kolektiv. Game industry: vývoj počítačových her a kapitoly z herního průmyslu. Praha, 2011. ISBN 978-80-904387-1-2.
  • Jason Schreier. Krev, pot a pixely. 2019. ISBN 978-807577824.
  • Jesse Schell. The Art of Game Design: The Book of Lenses. 2019. ISBN 978-1138632059.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr