Vyučující
|
-
Stanický Petr, prof. MgA. MFA
|
Obsah předmětu
|
Předmět je zaměřen na poznání vlastní osobnosti, upevnění návyků a dovedností při efektivní týmové práci. Studenti se na začátku zimního semestru zúčastní plenéru, který se bude orientovat především na rozvoj osobnosti, týmovou spolupráci, argumentační dovednosti, součástí jsou i výtvarné aktivity.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Domácí příprava na výuku
- 13 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné dovednosti |
---|
K úspěšnému absolvování předmětu musí student splnit požadovanou docházku a aktivní účast na zadaném tématu plenéru. |
K úspěšnému absolvování předmětu musí student splnit požadovanou docházku a aktivní účast na zadaném tématu plenéru. |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Student absolvuje výtvarný, seznamovací kurz. Každý rok situovaný v jiné lokalitě. Seznámí se se spolužáky, zařadí se do kolektivu. Seznámí se s vybranou lokalitou a její kulturně-historickým kontextem. T Student soustavně pracuje na rozvoji svych výtvarných dovedností. - Malba - Kresba - Site Specific instalace |
Student absolvuje výtvarný, seznamovací kurz. Každý rok situovaný v jiné lokalitě. Seznámí se se spolužáky, zařadí se do kolektivu. Seznámí se s vybranou lokalitou a její kulturně-historickým kontextem. T Student soustavně pracuje na rozvoji svych výtvarných dovedností. - Malba - Kresba - Site Specific instalace |
Odborné dovednosti |
---|
- identifikovat problém - Site Specific instalace - analyzovat stávající stav řešené problematiky - navrhnout alternativy / možností řešení - vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení - realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt |
- identifikovat problém - Site Specific instalace - analyzovat stávající stav řešené problematiky - navrhnout alternativy / možností řešení - vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení - realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Odborné dovednosti |
---|
Týmová práce |
Týmová práce |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Doporučená literatura
|
-
HORÁK, Ondřej. Místa počinu. Praha, 2009. ISBN 9788025487754.
-
LEPEŠKA, Petr. Duchovní rozměr krajiny. Lomnice nad Popelkou: JB Studio, 2001. ISBN 8086512002.
-
Maeda, John. The laws of simplicity. Cambridge, Mass. : MIT Press, 2006. ISBN 0-262-13472-1.
-
TELLÉUS, Annika. Naslouchat je umění: jak účinně a pozitivně komunikovat. Praha: Portál, 2022. ISBN 978-80-262-1869-2.
-
Thaler, Richard H. Nudge (Šťouch) : jak postrčit lidi k lepšímu rozhodování o zdraví, majetku a štěstí. Vyd. 1. Zlín : Kniha Zlín, 2010. ISBN 978-80-87162-66-8.
-
VÁCLAVOVÁ, Denisa; ŽIŽKA, Tomáš (eds.). Site-specific.. Praha, Pražská scéna, 2008. ISBN 9708086102441.
|