Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Demonstrace, Projekce (statická, dynamická)
- Domácí příprava na výuku
- 24 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny |
Všeobecný přehled o materiálech, jejich vzniku a vývoji. |
Všeobecný přehled o materiálech, jejich vzniku a vývoji. |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Prerequisities are not set |
Prerequisities are not set |
Výsledky učení |
---|
Student získá přehled o užívaných materiálech v designu, schopnost orientace v použitých materiálech a metodách při tvorbě i aplikaci jednotlivých návrhů. Je schopen samostatné analýzy produktu z hlediska jeho materiálové skladby. |
Student získá všeobecný přehled ohledně běžně používaných materiálů, dokáže vhodně zvolit materiál pro svůj projekt, zvládne jej opracovat, případně zhotovit technickou propozici pro jeho strojní opracování. |
Student získá všeobecný přehled ohledně běžně používaných materiálů, dokáže vhodně zvolit materiál pro svůj projekt, zvládne jej opracovat, případně zhotovit technickou propozici pro jeho strojní opracování. |
Student získá přehled o užívaných materiálech v designu, schopnost orientace v použitých materiálech a metodách při tvorbě i aplikaci jednotlivých návrhů. Je schopen samostatné analýzy produktu z hlediska jeho materiálové skladby. |
Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu. |
Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu. |
Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu. |
Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu. |
Popsat metody použité při zpracování úkolu. |
Popsat metody použité při zpracování úkolu. |
Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace. |
Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace. |
Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením. |
Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením. |
Odborné dovednosti |
---|
Identifikovat problém. |
Identifikovat problém. |
Analyzovat stávající stav řešené problematiky. |
Analyzovat stávající stav řešené problematiky. |
Navrhnout alternativy / možností řešení. |
Navrhnout alternativy / možností řešení. |
Vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení. |
Vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení. |
Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt. |
Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Demonstrace |
Demonstrace |
Projekce (statická, dynamická) |
Projekce (statická, dynamická) |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Přednášení |
Přednášení |
Odborné dovednosti |
---|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza edukačního materiálu |
Ústní zkouška |
Analýza uměleckého díla |
Analýza uměleckého díla |
Analýza edukačního materiálu |
Zpracování prezentace |
Zpracování prezentace |
Ústní zkouška |
Doporučená literatura
|
-
Carolyn Knight, Jessica Glaser. Print and Production Finishes for Bags, Labels, and Point of Purchase. England, 2008. ISBN 978-2-940361-94-6.
-
Pluhař, J. a kol. Nauka o materiálech. Praha : SNTL, 1989.
-
Raab, Miroslav. Materiály a člověk : (netradiční úvod do současné materiálové vědy). 1. vyd. Praha : Encyklopedický dům, 1999. ISBN 8086044130.
-
Štěpek, J., Zelinger, J., Kuta, A. Technologie, zpracování a vlastnosti plastů. Praha 1989.
|