Předmět: Motion grafika 3

» Seznam fakult » FMK » KADD
Název předmětu Motion grafika 3
Kód předmětu KADD/MOGR3
Organizační forma výuky Přednáška + Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Ondroušek Václav, MgA.
Obsah předmětu
1. Úvod do 3D prostředí v AE 2. 3D vrstvy 3. 3D camera a techniky 4. Světlo 5. Fake 3d 6. Spektrální anylyza 7. Expressions část 1 8. Expressions část 2 9. Expressions část 3 10. Tracking Camera 11. Animační principy 12. Optimalizace worflow 13. Prezentace zadanych dílčích úkolů, rendr a export

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace, Projekce (statická, dynamická), Cvičení na počítači, Praktické procvičování, E-learning
  • Účast na výuce - 39 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 11 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Znalost Adobe Photoshop a Illustrator
Znalost Adobe Photoshop a Illustrator
Výsledky učení
Je schopen realizovat výrobu titulků - low thirdu pomocí kinetické typografie a roz animovaných vektorových a bitmapových souborů, tvorba vlastních presetů.
Je schopen realizovat výrobu titulků - low thirdu pomocí kinetické typografie a roz animovaných vektorových a bitmapových souborů, tvorba vlastních presetů.
Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu.
Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu.
Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu
Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu
Popsat metody použité při zpracování úkolu
Popsat metody použité při zpracování úkolu
Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace
Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace
Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením
Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením
Odborné dovednosti
Identifikovat problém
Identifikovat problém
Analyzovat stávající stav řešené problematiky.
Analyzovat stávající stav řešené problematiky.
Navrhnout alternativy / možností řešení.
Navrhnout alternativy / možností řešení.
Vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení.
Vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení.
Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt
Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
E-learning
Demonstrace
Cvičení na počítači
Cvičení na počítači
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Projekce (statická, dynamická)
Projekce (statická, dynamická)
Demonstrace
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
E-learning
Hodnotící metody
Zpracování prezentace
Zpracování prezentace
Doporučená literatura
  • Buzan Tony, Buzan Barry. Myšlenkové mapy: probuďte svou kreativitu, zlepšete svou paměť, změňte svůj život. Brno, 2012. ISBN 9788026500308.
  • Crook Ian, Beare Peter. Motion graphics: principles and practices from the ground up. New York, 2016. ISBN 9781472569004.
  • GYNCILD, Brie a Lisa FRIDSMA. Adobe After Effects CC: 2018 release. San Jose, 2018. ISBN 978-01348532.
  • Harauz Nick. Apple Motion 5 Cookbook. ISBN 9781849693806.
  • Shaw Austin. Design for motion: motion design techniques & fundamentals. Burlington, 2015. ISBN 9781138812093.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr